• Ik geloof het niet zo, dat Bill nog maagd is. Hallo hij wordt bijna 19! Denk je dan werkelijk dat hij het nog nooit gedaan heeft...? ^^ ik vraag het me af.. wat denken jullie..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nee al van zijn lang zal ze leven niet meer xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet het niet.
    als ik met hem het bed deel zal ik het aan hem vragen xd


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    En je moet zelf weten wat je met deze info doet.. Maar ik weet dat hij al rond zijn 14e voor het eerste met een meisje sliep. Ina.. zijn vriend toen hij 15 was, vertelde in een intervieuw dat ze geen seks met hem had gehad, maar dat hij geen maagd meer was.. maar meer wilde ze er niet over vertellen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik geloof al die roddels niet maar toch is het wel logisch dat hij geen maagd meer is xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik heb iemand van 27 gekend die nog maagd was... Dus leeftijd wil niks zeggen :P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Als hij nog maagd is dan ben ik braaf ! x']
    ( & voor de mensen die mij niet kennen, ik ben het tegenovergestelde xp )


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    mijn broer is pas op zijn 19de naar een meisje gegaan of ze iets hebben gedaan weet ik niet(hoef ik ook niet te weten) en bill blijft net zoals tom gustav en mij eeuwige maagd^^

    (K)

    Nee.

    Nee hij is echt niet maagd meer O.o Geloof je hetzelf..Zoveel wijven om je heen en dan nog maagd blijven.Bwah als dat je lukt Dan ben je echt geweldig <3 :Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Goh..
    als hij dat zelf zegt...
    maar eerlijk gezegd.. ik geloof er niet vele van :$ welke jongen heeft er nu op zijn 18nog niets gedaan? ik bedoel... tegenwoordig is hetal in voor je 14 ontmaagd te worden... neit dat ik Bill daaraan zie meedoen..
    Maar hij is bijna 19 ik denk dat hij al wel 'ontmaagd' is, maar hij heeft er waarschijnlijk slechte herrinneringen ofzo aan en wilt dat daarom niet aan de pers zeggen ofzo?
    x


    Erase and Replace

    NEe hij zegt dat hij er geen uitspraak over doet.. dat iets anders dan zeggen dat je nog maagd bent xD


    Wie du mir, so ich dir.

    En je moet zelf weten wat je met deze info doet.. Maar ik weet dat hij al rond zijn 14e voor het eerste met een meisje sliep. Ina.. zijn vriend toen hij 15 was, vertelde in een intervieuw dat ze geen seks met hem had gehad, maar dat hij geen maagd meer was.. maar meer wilde ze er niet over vertellen.

    x.


    Ja, dat is toch van;

    Bill heeft wel seks gehad, alleen niet met mij!

    x)

    Ik zou het niet weten, ik las pas een artikel in de krant van mensen die op hun 50ste nog maagd zijn, bovendien kan ikhet me bij BILL nog wel voorstellen.
    Wat ik wel raar vind: hij doet er zo vaag over, dan zegt hij weel ''ik ben nog maagd'' dan zegt hij weer ''datzeg ik niet'' dan zegt hij weer ''ik heb een vriendin gehad, maar ik zeg niet of we het hebben gedaan'' blablabla :S:S:S

    tegenwoordig is hetal in voor je 14 ontmaagd te worden...
    WTF O.O
    ik voel me nu ZO GROEN ik ben over minder dan één maand 14 en ik heb nog niet eens verkering gehad o.o laat staan gezoend!!!
    >>Ja, ik zou het wel willen<< maar.... AL GEEN MAAGD MEER VÓÓR JE 14e O.O
    da's.... daar krijg je zoooo'n *** spijt van later!!!
    en bovendien: toen Bill 14 was, was het maybe nog anders (2004 hea) bovendien woont hij in Duitsland, misschien is het daar anders?

    Nee hij is echt niet maagd meer O.o Geloof je hetzelf..Zoveel wijven om je heen en dan nog maagd blijven.Bwah als dat je lukt Dan ben je echt geweldig <3 :Y)
    Maar Bill IS ook geweldig x]