• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:06 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb dat probleem ook altijd. Maar laat hij gewoon het gesprek beginnen. En na een tijd gaat het steeds vlotter en vlotter beginnen gaan en ga je u mond niet meer kunnen houden :'D

    Hoort dit topic niet bij 'Relatie'? =]

    Ach ja, boeiend! ;D

    Maar ik weet niet, ben jij spontaan of niet? Altijd als ik een leuke jongen zie wordt ik hyper en ga meteen overdreven sletterig en enthousiast doen. Niet expres natuurlijk, want zelf haat ik me als ik er over nadenk XD Verzin anders een onderwerp waar van je weet dat jullie het beiden leuk vinden. Daar kun je dan over praten. :Y)

    <3'xoxo


    Scream for mercy!

    Verplaatsing naar 'Relatie'.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Lovejoy schreef:
    Zoen hem, want dan hoef je niets te zeggen.

    Joke.

    Eens _O_

    @Topic.
    Dat had ik precies toen ik een afspraak had met mijn crush ik was spontaan mijn tong verloren en mijn stem kwijt. En me vriendinnen maakte zich ook nog een belachelijk tegenover hem. Nou en ik ben goed bevried met hem hij is al een paar keer bij me thuis geweest en we zijn beide heel verlegen en het gesprek komt gewoon op gang :'D Dus het gaat echt gewoon vanzelf en zoen hem anders inderdaad dan hoef je niets te zeggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wees aardig,vraag naar zijn muziek/sport,zit die op school bij je? dan kunnen jullie het hebben over de gemene/aardige leraren ofzo xd . misschien kan je ook vragen wat die van je vind ;p? wat die gaat doen of heeft gedaan en naar zijn vrienden..of naar zijn hobbys ..wat die graag doet...dan kan jij dat misschien is samen met hem doen?..vraag hem is een x mee naar een kermis ofzo xd daar hoef je niks te zeggen in een attractie xd...en misschien wint die wel een knuffelding voor jou ofzo haha^^ of moppen vertellen helpt altijd,kan je zien wat voor humor hij heeft xD
    succes ermee<3


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    ik zeg als er iemand die ik leuk vind online komt altijd
    'heey (: xx'
    daarna vraag ik hoe het gaat,wat hij gedaan heeft die dag,hoe het was op school,...
    algemene vragen,maar ze zijn blij dat je geintereseerd bent in hun,en luistert (:


    xx


    everybody needs a song.

    Pak hem gewoon op z'n bek.


    ' niks is wat het zijn moet '