• Wij moeten waarschijnlijk morgen een koeienoog ontleden bij biologie; verplicht. Anders mag je niet over. Ik ga dat écht niet doen, ik ben vegetariër en ik vind het sowieso ontzettend goor. Dan blijf ik maar zitten, ik ga echt geen koeienoog met een mesje bewerken.
    Een paar maanden geleden moesten we hetzelfde met een mossel doen en toen ging ik al over mijn nek.

    Wie heeft er nog meer van zulke gore dingen moeten doen? ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik, ook een koeienoog opensnijden. Ik vond het meevallen, maar ik begrijp wel dat je dat niet wilt doen omdat je vegetariër bent. Ik vind dat de school dat moet respecteren. :')

    Ik een paardenoog en een varkenshart en varkenslong.

    ik moest een inktvis ontleden, haha.


    Smiling but close to tears.

    Ik moest een vis en kippenhart ontleden, maar toen ben ik gewoon de klas uitgelopen. Mij niet gezien, ik moest zowat kotsen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een vissenkop, maar ik heb de hele les met mijn handen voor mn ogen in de klas gezeten. Ik moest in de les blijven zitten.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dat had ik vorig jaar. Toen ik dat oog op mijn tafel zag was ik de eerste die op de gang stond (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ga je gewoon heel erg aanstellen, niet té erg, dat het nog wel echt lijkt. Of anders nep flauwvallen?

    Ik heb nog niks moeten doen: maar als ik dat moet doen, heb ik het idee dat ik moet kotsen , denk ik

    Epic, dat wil ik wel voor je doen :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik snap dat je er problemen mee hebt.
    Ik heb er iig niets tegen. Heb al zonder problemen een konijn, varkenslongen, koeienogen, mosselen en braakballen ontleed. >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bij ons respecteerden ze dat als je het niet wou om bepaalde redenen en dan mocht je gewoon meekijken of een andere speciale opdracht gaan doen


    dream, dare, fly!

    Ik heb vorig jaar een vis ontleed, en daardoor viel ik bijna flauw. Ik wist dat in de 4de bij ons verplicht is om dingen te ontleden bij Biologie. Daarom heb ik het dus ook niet gekozen. Maar ik vind dat een school moet respecteren dat je vanwege vegatariër, geloof enzovoort niet meedoet aan dit soort opdrachten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    gatver
    dan ben je die dag ziek :]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Heb ik al gedaan. En ik doe het nooit meer.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik een varkenshart. ='D En ik vond het wel grappig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.