• Nieuwe quiz: Infinite love is the only truth, everything else is an illusion [/Eward Cullen]



    Het begon allemaal op mijn 16de verjaardag in 1963.Ik , mijn ouders en mijn kleine broertje zaten in de auto opweg naar huis.We hadden veel plezier.Maar toen ging alles mis.Een wit bestelbusje kwam op ons afgereden.Ijzeren balken vlogen van het dak door het autoraam.Ik zag hoe de ijzeren balken door mijn ouders hun hoofd zat geboord.Mijn broertje was heel zwaar gewond en stierf nog voor de ambulance arriveerde.En ik, ik zat klem en was zwaar gewond.Ze hadden me eruit kunnen halen en me naar het ziekenhuis kunnen brengen.Maar de dokters zagen dat ik het niet ging halen.Toen kwam die ene doktor , een speciale mooie man.Hij deed een voorstel.Natuurlijk sloeg ik het niet af.Maar toch zal ik nooit dat vergeten,hoe het een deel van mijn leven verwoestte.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    hum ik weet niet?
    het spreekt me neit zo aan maar als jij het leuk vind om te schrijven moet je het gewoon doen


    /

    yep ;]


    And all the girls in the front row scream your name.

    I dunno.
    Maar als je het leuk vind om te schrijven enzo: doen!


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Nee, ik ben niet zo'n fan van Edward :X
    + Ik snap het verhaal niet helemaal
    Maar je moet het zelf weten :]

    Zelf weten... Edward is niet mijn number one guy.. Maar lijkt me leuk verhaal..

    Toch maar DOEN (A) XD


    <3


    &#9829; I am Satan's Angel.

    super cool idee echt doen

    xx


    learn from yesterday, dream of tomorrow, live today

    doen
    doen!!
    DOEN!!!
    xD


    Evil is what I am. Death is what I bring