• Hellow.
    Ongeveer 3 maanden geleden heb ik een nieuwe kat gekregen. Iets meer dan een maand geleden was ze krols en nu heb ik het vermoeden dat ze zwanger(drachtig?) is.
    Ze eet veel meer de laatste tijd, ze is super territoriaal en als je haar aait voel je echt een beetje een bult aan de zijkant.
    Moet ik met haar naar de dierenarts?
    We hebben nog nooit kittens gehad
    Update:
    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    Er werd voor trainingsdoeleinden een foto gemaakt wat voor ons heel leuk is omdat je echt de kittens kan zien

    Mama poes!
    Ze heeft ook een eigen insta! __Minous__

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 15:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou voor de zekerheid naar de dierenarts gaan. Beter dat je het weet dan dat je straks een kat hebt die aan het bevallen is.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb helaas geen idee van katten :') sorry.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Zou het wel doen, ja. Vroeg of laat weet je het ook wel zonder dierenarts, maar ik zou geen risico's willen lopen. Misschien is die bult wel iets heel anders.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet niet hoelang je al denkt dat ze zwanger is, want meestal bij 5 weken is pas echt het verschil in groei van de romp te zien. Bij een zwangere kat zullen eerst de tepels gezwollen raken in de tijd dat de buik groeit (3-4 weken na dekking). Check even of dit bij haar ook zo is. En ze worden dan ook wat roder van kleur. Net zoals bij mensen kunnen ze ook last hebben van ochtendmisselijkheid, dus let daar even op.
    Je weet natuurlijk niet zeker wanneer ze is gedekt denk ik.. maar na 3 weken kan de dierenarts in principe vaststellen of de poes drachtig is. ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    We gaan woensdag even naar de dierenarts!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    ooh spannend en leuk!! hou ons op de hoogte ja!!

    Kroliki schreef:
    We zijn net terug van de dierenarts en over ong 20 dagen worden er 5-6 kittens verwacht!


    Wat leuk! Jammer dat je niet weet wie de vader is van de kittens.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ukiah schreef:
    (...)

    ooh spannend en leuk!! hou ons op de hoogte ja!!

    Ga ik doen! Het is ons eerste nestje dus we zijn heel benieuwd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spannend :o :D


    ~My Mind Is Free~

    Oooh wat leuk! Ik zou ook zooo graag een keer kittens willen.. Helaas hebben wij twee katers dus dat kan niet, haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Guys mijn mams en ik zaten te bedenken waar de kans het grootst is dat ze gaaf nestelen. De dierenarts zei dat ze dat op een plek doen waar ze zich veilig en comfortabel voelen, de poes is 90% van de dag in mijn kamer, wat als ze kittens krijgt in mijn kamer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Guys mijn mams en ik zaten te bedenken waar de kans het grootst is dat ze gaaf nestelen. De dierenarts zei dat ze dat op een plek doen waar ze zich veilig en comfortabel voelen, de poes is 90% van de dag in mijn kamer, wat als ze kittens krijgt in mijn kamer


    Mijn oom (zn kat) had ooit kittens onder zijn deken gekregen. Daar is dus best een grote kans ja


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ^ Omg haha, succes daarmee.

    Maar super leuk en schattig!! Zouden er foto's kunnen komen tegen die tijd? Hihi.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wat spannend! D:
    Houd je ons op de hoogte?


    26 - 02 - '16