• [stelling]

    alle mods zijn kut voor vele heb ik ook respect. Maar de mods die kut zijn hebben quizlet van top tot teen verneukt. bedankt hiervoor.
    Ik ben het hélémáál eens met deze stelling(A)



    (bericht aangepast door een moderator)

    En hier zien we het perfecte voorbeeld dat overdrijven ook een vak is <.<

    hahahahaha,(lol)
    ik had niet anders verwacht.

    Van je dingetje een echte stelling gemaakt.

    Tegen.
    De mods die kut zijn hebben Quizlet niet verneukt vind ik. Ze mogen er zijn


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Aja.. Tuurlijk Kuch


    Your Butt is Mine!

    Just wondering... Waarom zeg je dit niet op je eigen actieve account...? Want we kennen die toch wel (:

    niet mee eens

    Mods doen alleen maar hun best

    Jij ziet het dus blijkbaar helemaal verkeerd in
    Of jij verneukt het gewoon voor je zelf. Dat kan ook nog :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Cherished schreef:
    Just wondering... Waarom zeg je dit niet op je eigen actieve account...? Want we kennen die toch wel (:

    Ghihi, dat noem ik nu dom >.<


    Your Butt is Mine!

    ik vind helemaal niet dat er kutte mods zijn en dat die quizlet hebben verneukt, altans ik heb er niks van gemerkt :p


    -

    De monds zijn niet kut. Sommige Regels wél. Maar de mods doen alleen hun werk.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Cherished schreef:
    Just wondering... Waarom zeg je dit niet op je eigen actieve account...? Want we kennen die toch wel (:


    Ahahaha losah :Y) dit vind ik nou dom (nerd)

    Een oowjha, ff on-topic
    Neeuh, het zijn eigenlijk gewoon users als ons en ze doen alleen maar een soort bijbaantje of zo, als een user maar dan met een rood kleurtje. Sommige users verneuken het hier ook hoor, dat zijn niet alleen de mods [in jou geval dan (':]

    Luminosity schreef:
    Ik weet niet of je erbij was met de staking? Chaos zonder de Modjes. En ze hebben daarna alles ook weer mooi opgeruimt.
    Of wil je soms dat er weer een tijdperk van ruzie, haat en chaos begint hier? Wees blij dat we daar voorbij zijn, dude.

    Wrm maak ik nou dat soort dingen nou niet mee?!
    *Had straf tijdens staking, laptop afgepakt -.-'
    Maar ik ben het niet eens met de stelling
    Oké Moderators zijn soms kut, maar je moet je gwn netjes aan de regels houden en dan zijn ze opeens aardig! ;)
    En onthou: Het zijn ook maar mensen die het gezellig willen hebben.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Zou kunnen, maar persoonlijk vind ik geen enkele mod kut.


    -

    Zolang je niet dom, zielig of kinderachtig gaat doen, lijkt er mij geen probleem.
    Maar zo te zien zijn sommige mensen dat dus wel, wat een lef man, op een side account. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.