• [stelling]

    alle mods zijn kut voor vele heb ik ook respect. Maar de mods die kut zijn hebben quizlet van top tot teen verneukt. bedankt hiervoor.
    Ik ben het hélémáál eens met deze stelling(A)



    (bericht aangepast door een moderator)

    Cherished schreef:
    Just wondering... Waarom zeg je dit niet op je eigen actieve account...? Want we kennen die toch wel (:

    Deze snap ik niet, maar ik vind niet dat quizlet van top tot teen is verneukt.
    Als jij dat wel vindt, jou mening, maar waarom ga je dan niet van Quizlet af?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Verklaar kut? ._.

    ik vind dat de mods goed hun werk doen en de mods die volgens jou 'kut' zijn verneuken echt niet meteen heel Quizlet ^^

    neeh ik mag ze wel hoowr (:
    en zonder hun is Quizlet een groot spamgedoe --'


    dream, dare, fly!

    Cherished schreef:
    Just wondering... Waarom zeg je dit niet op je eigen actieve account...? Want we kennen die toch wel (:
    Dat vroeg ik me inderdaad ook al af :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb echt nog nooit problemen gehad met een mod.
    Ik vind dat ze hun werk prima doen ,
    als de mods niet zo zouden zijn zoals ze nu zijn was het hier maar een grote stomme boel.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Decayed schreef:
    Verklaar kut? ._.


    = Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    = Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

    Oké dan. (lol)
    Maar er is wel een verschil tussen mensen-bannen-zonder-reden-kut of een-waarschuwing-geven-kut. :X

    Decayed schreef:
    (...)
    Oké dan. (lol)
    Maar er is wel een verschil tussen mensen-bannen-zonder-reden-kut of een-waarschuwing-geven-kut. :X

    Whahaha :P wij bannen niet zonder reden, en een waarschuwing zorgen ze ook zelf voor, dus euhm die kut's snap ik niet zo. O.o


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)
    Whahaha :P wij bannen niet zonder reden, en een waarschuwing zorgen ze ook zelf voor, dus euhm die kut's snap ik niet zo. O.o


    De topicmaakster zegt dat kut mod's Quizlet verneuken (wat zowiezo al niet is, maar dat even terzijde) maar ik wil weten wat zij kut vind, snap je? x-x

    eerst ga ik zeggen : wat een lange stelling :O

    ik deel de mening met devotion:

    Je overdrijft wel erg zeg. Als jij je gewoon aan de regels houdt met je topic, dan hebben de mods geen reden om hem te sluiten. Ze doen alleen maar hun werk, zodat het gezellig blijft. --'

    Rickjuh schreef:
    (...)

    = Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
    \
    klompen uit trekken:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Devotion schreef:
    Je overdrijft wel erg zeg. Als jij je gewoon aan de regels houdt met je topic, dan hebben de mods geen reden om hem te sluiten. Ze doen alleen maar hun werk, zodat het gezellig blijft. --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind dat je wat overdrijft, sorry hoor.
    Als je je gewoon gedraagt, is er geen reden om geband te worden, of een waarschuwing te krijgen. Ook vind ik niet dat bepaalde mods iets verpest hebben.
    En de staking verliep vreselijk zonder de Mods, toen ze gingen staken dus.
    Ik ben blij dat ze er uberhaupt zijn.


    -

    Gsus, jij durft. Ach weetje als het je niet zint kan je net zo goef opzouten toch?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherished schreef:
    Just wondering... Waarom zeg je dit niet op je eigen actieve account...? Want we kennen die toch wel (:

    Haha, omg gotcha,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.