• Hellooow ^^
    Wel, een tijdje geleden heb ik een jongen van 2 jaar ouder dan mij leren kennen, via een site zoals deze. Laten we hem Jonas noemen.
    Het klikte echt goed tussen ons en nu heb ik 'm al een tijdje op MSN en zo. Een tijd geleden had ie nog een ander meisje leren kennen en hij vond haar ook wel erg leuk. Laten we dat meisje Julie noemen.
    Jonas kwam ongeveer drie weken geleden helemaal hyper tegen mij zeggen dat hij met Julie had afgesproken... en ik was opslag heul erg jaloers.
    Hoe kan hij nu met iemand afspreken die hij nog niet zo lang kent als mij? Wij hebben nog nooit afgesproken... En sinds dat hij dat gezegd heeft spreken we elkaar niet meer. Normaal begon hij altijd heel erg snel tegen mij te praten op MSN maar sinds hij met Julie heeft afgesproken práten we gewoon niet meer tegen elkaar.
    Hij heeft alleen nog maar oog van die kwást van een Julie!
    Ben ik hem echt aan het kwijtraken door die Julie, of ben ik gewoon te jaloers ?
    Namen zijn gewijzigd wegens privacy en zo.

    misschien moet je het hem zeggen
    dan weet je of hij je nog wil zien of zo
    x


    Evil is what I am. Death is what I bring

    Ik denk dat je wel jaloers bent ofzo, maar dat zou ik ook hebben x]
    Blijkbaar geef je veel om hem, en dat is toch alleen maar lief..?
    Misschien doet hij het onbewust, ga anders eens met hem praten ofzo?

    xNEE schreef:
    Ik denk dat je wel jaloers bent ofzo, maar dat zou ik ook hebben x]
    Blijkbaar geef je veel om hem, en dat is toch alleen maar lief..?
    Misschien doet hij het onbewust, ga anders eens met hem praten ofzo?


    Ik geef veel om he ja, hij is like iemand waar ik alles tegen kan zeggen en zo iemand ben i kliever niet kwijt (':

    Mah heb ik ook last van op 't moment, maar ik zou maar gewoon tegen hem praten en het jaloerse gevoel verdringen, dat doe ik tenminste wel en als hij het over diegene heeft praat ik gewoon mee. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Doe de moeite om met hem te praten, dán pas geraak je hem niet kwijt. Want volgens mij ben je hem nú kwijt aan het geraken.


    -

    Pufnographic schreef:
    Doe de moeite om met hem te praten, dán pas geraak je hem niet kwijt. Want volgens mij ben je hem nú kwijt aan het geraken.


    Als ik tegen hem praat antwoord hij altijd kortaf en als ik dan vraag waarom dat ie zo kortaf doet dan zegt ie dat ie met Julie aan het praten is <.< En daarom praat ik niet meer tegen hem, omdat hij toch zelf ook geen moeite doet om aardig te doen of szo.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Als ik tegen hem praat antwoord hij altijd kortaf en als ik dan vraag waarom dat ie zo kortaf doet dan zegt ie dat ie met Julie aan het praten is <.< En daarom praat ik niet meer tegen hem, omdat hij toch zelf ook geen moeite doet om aardig te doen of szo.



    Ik zou er verder op ingaan. Dat hij jou laat vallen voor een ander meisje, is gewoon not done en dat moet hij gaan beseffen.


    -

    Dat heb ik ook.. maar dan niet op msn. Ik had eindelijk een goeie vriend (A.) gevonden waar ik mij goed bij voelde en waar ik alles tegen kon vertellen. Het klikte goed tussen ons en er speelde wel iets, hij was op mij verliefd en ik op hem, maar dat durfde we niet tegen elkaar te vertellen (hoorde ik van een goeie vriend die ik ook kende).. Ik gaf de moed uiteindlijk op omdat telkens het goed ging, kwam zijn "zotte" ex erweer tussen of was er wel iets en toen zag ik hem even minder.. uiteindelijk was ik toen even samen geweest met een vriend van hem (N.). En toen hoorde ik niets meer van hem, hij zei niets meer en negeerde me dus maar. Toen het gedaan was tussen die zijn vriend en mij (ik kon A. niet vergeten en N. deed er moeilijk over, hij roddelde en dat kwetste mij dan weer), praatte hij weer met me.. hij vertelde dat hij hem niets voor mij vond, dat ik zoveel beter verdiende, dat hij een player was enzo en dat hij dit alles al veel eerder aan me wou zeggen maar dat hij bang was dat hij me zou kwetsen. Toen zagen we elkaar daarna weer vaker enzo.. en elke dag op school, we groeiden weer naar elkaar toe en toen het weer goed ging zag ik hem ineens weer minder.. en toen ik op een zaterdag bij hem langsging vertelde hij dat hij een meisje had leren kennen, die net een lange relatie achter de rug had en hij trootste haar eigenlijk en nu zijn ze samen.
    Zolang hij maar gelukkig is.. maar nu zie ik hem nooit meer.. enkel op school af en toe tussen de lessen door. En soms leek het alsof hij me negeerde. Uiteindelijk was ik het beu. Ik ben hem ook beginnen negeren.. ik zei niets meer, lachte niet meer of zei geen gedag meer. En ik denk dat hij het begrepen heeft.. want twee weken geleden lachtte hij uiteindelijk heel lief naar me.. en zei hij gedag en op msn praat hij ook weer met me.. Oke, het liefst zou ik het weer als vroeger hebben, gewoon goede vrienden. Maar wie weet komt dat nog.

    xNEE schreef:
    Ik denk dat je wel jaloers bent ofzo, maar dat zou ik ook hebben x]
    Blijkbaar geef je veel om hem, en dat is toch alleen maar lief..?
    Misschien doet hij het onbewust, ga anders eens met hem praten ofzo?

    Pufnographic schreef:
    Doe de moeite om met hem te praten, dán pas geraak je hem niet kwijt. Want volgens mij ben je hem nú kwijt aan het geraken.


    None but ourselves can free our minds.

    Gewoon de waarheid vertellen en hoe je voelt, en altijd vriendelijk blijven ook al wil je hem verrot schelden.. ;)


    Some angels have no wings.

    het is doodnormaal dat je jaloers bent (:
    maar probeer het toch niet teveel aan hem te laten zien,maar vertel hem wel eerlijk dat je het niet leuk vind dat hij zo geintereseerd is in dat meisje,en direct met haar wil afspreken,terwijl jullie elkaar al langer kennen,en nog nooit afspraken...
    En dat het je droevig maakt wanneer hij zo kortaf en ongeintereseerd is.

    x


    everybody needs a song.