• Wisten jullie dat Alice hier op Q, één van mijn beste vriendinen, dezelfde achternaam dan mij heeft? Nee hea. Wel, nu wel. We zijn geen familie ofzo.:Y)
    Cool toch? (cool)

    Niet vragen wat onze achternaam is, hij is stom. Haha


    Some people make the world special just by being in it

    cool^^

    x

    viedeogame schreef:
    wat leuk. 8D
    niemand heeft dezelfde achternaam als mij hier op Q.


    hoe heet je dan xD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    grappig :P..

    mijn achternaam heeft bijna niemand zo ver ik weet.. en als het goed is al helemaal niet op Q.


    Nvt

    dat is wel vaker zo toch ? helemaal als je slagers,vissers of iets in die richting heet =3 en mijn naam is uniek.


    We can only learn to love by loving.

    Iemand hier op Q heeft ook dezelfde achternaam als mij. :X

    Fighter schreef:
    dat is wel vaker zo toch ? helemaal als je slagers,vissers of iets in die richting heet =3 en mijn naam is uniek.

    Ik kende daarvoor nooit iemand die vissers heette hoor. [/oeps, verraden] Enkel die familie zijn van mij natuurlijk. Trouwens, slagers heb ik ook nog nooit gehoort :X


    Some people make the world special just by being in it

    Smit of Jansen ofzo zeker!.^^ Dat zijn van die namen waarvan in elke klas 3 zitten die geen familie van elkaar zijn, nou ik hoef niet bang te zijn dat iemand hier op Q dezelfde acternaam als mij heeft.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Smit of Jansen ofzo zeker!.^^ Dat zijn van die namen waarvan in elke klas 3 zitten die geen familie van elkaar zijn, nou ik hoef niet bang te zijn dat iemand hier op Q dezelfde acternaam als mij heeft.

    Er zaten vorig jaar ook 3 met mij er bij 'Vissers' in mijn klas, terwijl er in heel de school geen andere zit, buiten die één haar zus dan.

    :Y)


    Some people make the world special just by being in it