• Halloo,

    Ik ben begonnen met het schrijven aan mijn story Executie, ik heb al delen online gezet en vooruit geschreven maar ik besefte me net dat ik geen face-claim heb voor mijn hoofdpersoon. Nu zocht ik dus naar beroemdheden die ik kende die op hem leken maar ik kwam niet echt verder dan Niall Horan of Luke Hemmings en ik gebruik hun liever niet, want dan voelt het alsof ik weer fanfiction aan het schrijven ben terwijl ik net bezig was met OP. Een optie om alles te veranderen heb ik niet echt meer, omdat ik het al online heb gezet en ik het niet vaag wil maken.

    Nu ben ik dus op zoek naar een jongen/man rond de 20 jaar, blond haar en blauwe ogen. Lengte maakt niet heel erg veel uit en hij moet niet al te dik zijn, het liefste nog wat dunner eigenlijk. Verder heb ik geen specifieke dingen die hij moet hebben. Als het eigenlijk kan een acteur/zanger/model waar iets meer foto's van te vinden zijn zodat ik nog iets kan wisselen.
    Ik heb al gezocht naar iets, maar ik kwam niet op iets heel leuks uit.

    Dankjewel (:


    wat was dit ookalweer

    Mason Dye


    Chris Sheffield



    Dit zijn de enige blonde jongens in mijn face claim lijstje. Ik heb ook nog wel donkerblond, maar dit is het lichtste blond om eerlijk te zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alex Lee
    Jamie Campbell Bower
    Lucky Smith.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alex McKee ^^

    Misschien is ie alleen een beetje te homo achtig O:



    Verder zijn er op google bijna alleen maar foto's van hem met donker haar. Dus wss heb je niks aan hem, helaas.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 20:35 ]

    Dankjulliewel! Nu vind ik vooral Mason heel leuk. En enorm knap. :p

    @CatCall, dat viel me ook op ja. Maar blond is ie wel heel handig en leuk. Struggles.


    wat was dit ookalweer

    Een van de andere Hemmings? Luke Hemmings heeft broers namelijk.

    Of misschien een van de Hemsworth broers?

    Of Thomas Sangster?


    Physics is awesome

    Stylinsexual schreef:
    Dankjulliewel! Nu vind ik vooral Mason heel leuk. En enorm knap. :p

    @CatCall, dat viel me ook op ja. Maar blond is ie wel heel handig en leuk. Struggles.

    Ja, hij is zo knapp ^^

    Alex Pettyfer trouwens ook (die vond ik net toen ik gewoon op blond guys googlede)
    En hij kan wel door voor een 20 jarige, hij is zelf maar 24 (:

    Catcall schreef:
    (...)
    Ja, hij is zo knapp ^^

    Alex Pettyfer trouwens ook (die vond ik net toen ik gewoon op blond guys googlede)
    En hij kan wel door voor een 20 jarige, hij is zelf maar 24 (:


    Hoe kon ik die nou vergeten?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Hoe kon ik die nou vergeten?

    Ik ken hem alleen van naam :P
    Toevallig klikte ik zijn foto aan.
    Ik zet hem alvst op mijn lijstje voor als ik ooit nog knappe mannen nodig heb voor mijn verhaal.^^

    Catcall schreef:
    (...)
    Ik ken hem alleen van naam :P
    Toevallig klikte ik zijn foto aan.
    Ik zet hem alvst op mijn lijstje voor als ik ooit nog knappe mannen nodig heb voor mijn verhaal.^^


    Ik ken hem van de film Wild child, die ik ooit eens een keer heb gezien. Toen was hij ook al zo knap.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Ik ken hem van de film Wild child, die ik ooit eens een keer heb gezien. Toen was hij ook al zo knap.

    Wat speelt ie daar in? Ik moet echt die film weer kijken :3

    Catcall schreef:
    (...)
    Wat speelt ie daar in? Ik moet echt die film weer kijken :3


    Ja, daar speelt hij in. Het is wel een film uit 2008 dus hij is bijna 7 jaar geleden uit gebracht. Hij speelt Freddie, een van de hoofdpersonages en is dus regelmatig in beeld.

    Blijkbaar ook in Magic Mike ^^

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 23:05 ]


    Physics is awesome

    Catcall schreef:
    (...)
    Wat speelt ie daar in? Ik moet echt die film weer kijken :3


    Hij speelt ook in Magic Mike, Beastly, I am number four en nog wat films.
    Waarom ik dit weet? Omdat mijn gay best friend daar twee jaar een crush op had xD
    Sorry, moest ik even vermelden.

    Om het toch nog over de oorspronkelijke vraag van dit topic te hebben: Persoonlijk vind ik het leuker als personages geen faceclaim hebben. Ik bedoel, het is een OP dus hij bestaat toch niet. Waarom dan niet volledig zelf het uiterlijk bepalen? Ik vind het juist leuk omdat iedereen dan een net iets ander beeld heeft in zijn/haar hoofd waardoor het personage aantrekkelijk wordt voor iedereen (:

    Sorry voor de preek (;
    Toch veel succes gewenst!


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Hij speelt ook in Magic Mike, Beastly, I am number four en nog wat films.
    Waarom ik dit weet? Omdat mijn gay best friend daar twee jaar een crush op had xD
    Sorry, moest ik even vermelden.

    Om het toch nog over de oorspronkelijke vraag van dit topic te hebben: Persoonlijk vind ik het leuker als personages geen faceclaim hebben. Ik bedoel, het is een OP dus hij bestaat toch niet. Waarom dan niet volledig zelf het uiterlijk bepalen? Ik vind het juist leuk omdat iedereen dan een net iets ander beeld heeft in zijn/haar hoofd waardoor het personage aantrekkelijk wordt voor iedereen (:

    Sorry voor de preek (;
    Toch veel succes gewenst!

    Oh echt, dat is wel grappig. Helaas vind ik em niet knap genoeg dat ik al die films moet zien :P

    Ik wou eerst ook geen echte foto's van mensen gebruiken voor mijn OP verhaal, maar ik moet toegeven dat ik nu echt een mega crush heb op mijn eigen verzonnen persoon. Maar gawd is deze (spoiler) niet mega knap?



    Way too much off topic, im sorry.

    Paddy Mitchell, Laurin Krausz

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 1:09 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    *denkt na*

    Uh, ik kan alleen maar aan voetballers denken, dus daar heb je niks aan :')

    (Erik Durm, Christoph Kramer, Manuel Neuer, Sinan Kurt, Mitchell Weiser, Marco Reus)


    Alleen klopt de oogkleur misschien niet altijd, maar who cares :') op foto's zie je dat vaak toch nirt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly