• Goedenmorgenbijnamiddag,

    Ik moest vorige week zaterdag werken en toen moest er ook een jongen werken. Ik werk dus als cassaire en hij zat bij de kassa voor mij. Hij zei ineens 'Ik moet je nummer nog hebben', maar ik antwoorde er gewoon niks op. Even later zeidie weer 'Dit is vandaag mijn eene laatste dag!.. ik moet je nummer nog even hebben ; )' en weer heb ik er niet echt op gereageerd, maar toen hij klaar was met werken kwam hij bij mij aan de kassa en vroeg hij het weer, echt op zo'n enge en gluiperige manier en ik zei 'Vraag maar op Hyves'. Ik had er eerst niet zo'n erg in, maar ik vond het ook zielig om nee te zeggen, maar eigenlijk wil ik helemaal niet dat hij mijn nummer krijgt want ik vind hem zo verschrikkelijk eng - en dan bedoel ik ook echt eng -. Hij praat gewoon alleen maar over sex en dan zegt hij dat ik er goed uitzie *kots*. Toen ik thuiskwam heb ik hem gelijk van mijn Hyves verwijdert, maar een probleem. Zaterdag is zijn laatste dag, maar dan moet ik ook werken en dan begint hij er vast en zeker over en ik weet echt niet wat ik moet zeggen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gewoon zeggen dat je hem niet moet hebben en dat hij je gerust moet laten. Als jij je nummer niet wilt geven, moet hij dat maar accepteren.


    A. ikmisje.

    Gewoon een duidelijke "nee" voldoet toch?

    Hij is inderdaad eng, maar word astjeblieft niet bang voor hem... Wees duidelijk, en maak grenzen.
    Nee is nee. Jammer genoeg begrijpen de meeste jongens dat niet.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    zeg hem gewoon dat je je nr niet wilt geven, en negeer hem ^^

    zeg ; "ik vind je eng."
    néénee , grapje .
    zeg dat je een vriendje hebt en dat je nummer aan geen jongens meer uitleent.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Mai schreef:
    zeg ; "ik vind je eng."
    néénee , grapje .
    zeg dat je een vriendje hebt en dat je nummer aan geen jongens meer uitleent.

    Oeh, dat vind ik een leuk idee. Ik lieg eigenlijk liever dan dat ik de waarheid vertel. ><


    "I shut my eyes in order to see.'

    zeg dat je telefoon stuk is :'D
    en laat hem dan thuis liggen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    zeg dat je telefoon stuk is :'D
    en laat hem dan thuis liggen.

    Ja, maar dan vraagt hij mijn nummer toch en zet hij hem in zijn mobiel? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zeg nog eens nee of geef hem een verkeerd nummer? (A)


    You move me ......... Kurt

    Weer niet op reageeren denk ik.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.