• Hey lieve Q'ers!

    Meestal krijg ik super lieve reacties op mijn creaties, dus ik bedacht me ineens om een (gratis) giveaway te doen!

    Wat valt er te winnen?: Oorbellen van echte edelstenen! Zie onderaan het topic voor hoe de oorbellen er uit komen te zien.

    Wat moet ik hiervoor doen?: Zet in dit topic neer waarom jij of iemand anders die op Q zit zulke oorbellen verdient! Welke oorbellen je kunt winnen, weet ik nog niet precies want dat hangt van de voorraad af! Schrijf er wel bij welke je het liefste zou winnen, maar ik kan niet beloven of deze ook daadwerkelijk dan nog op voorraad zijn! Anders kom ik je zeker tegemoet met een heel mooi ander paar (jouw keuze nummer 2 of 3).

    Schrijf het daarom als volgt op (kopieer dit en plak het):
    Voor wie doe je mee?:
    Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?:
    Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1.
    2.
    3.


    Wat zijn de keuzes?: amethist), goldstone, bergkristal, rozenkwarts, sodaliet, carneool, agaat en hematiet.

    Tot wanneer kan je meedoen?: Je kan meedoen tot 28 oktober 23:59 uur (mijn verjaardag). Daarna maak ik zo snel mogelijk de winnaar in dit topic bekend! De winnaar krijgt ook een pb toegestuurd.

    Let op!
    - De oorbellen zijn van niet echt zilver. Ik kan wel echt zilver regelen, maar dan wil ik er wel graag een vergoeding van 2 euro voor.
    - Alleen binnen Nederland anders wordt het me echt te duur, tenzij je bereid bent om de verzendkosten te betalen.
    - Doe alleen mee als je zeker weet dat jij of degene die je nomineert z'n adres weg mag geven! En anders is het wel mogelijk om ze op te halen. Maar dan alleen op:
    Amsterdam Centraal station (doordeweeks)
    Almere Centrum (in het weekend)

    Ik ga niet naar iemands huis toe!
    - Alleen leuke reacties zijn welkom.
    - Eenmaal ingeschreven is ingeschreven! Zodra je hier een reactie plaatst met dat je mee wil doen en waarom je ze zou willen winnen, zet ik je op de lijst. Of anders moet je een hele goede reden hebben waardoor je echt niet meer mee kan doen. Dan plaats je dat hier in het topic of je stuurt me een pb (als het persoonlijk is).
    - Als de winnaar eenmaal bekend is, maar binnen 48 uur niet reageert op mijn pb, dan maak ik een nieuwe winnaar bekend via dit topic. De nieuwe winnaar krijgt ook een pb.
    - De winnaar wordt op 29 of 30 oktober bekend gemaakt, dus houd je inbox (en dit topic) goed in de gaten!
    - Ik doe dit alleen voor de mensen op quizlet! Dus graag niemand buiten quizlet nomineren.
    - Er is geen maximum hoeveelheid mensen die er mogen meedoen! Hoe meer, hoe beter (en spannender)!
    - Ik betaal zelfs de verzendkosten dus dit is helemaal gratis voor jullie, mits het binnen NL is natuurlijk.
    - Als de oorbellen stuk gaan (of iets dergelijks) doordat je ze hebt laten vallen etc. dan worden ze niet vergoed! Dit is en blijft een gratis giveaway en ik doe dit uit liefdadigheid. Dus zorg ervoor dat je goed voor ze zorgt!
    - Je mag meerdere mensen nomineren, maar voor elke persoon moet wel een eigen "formuliertje" worden ingevuld.


    Nog vragen? Stel ze gerust!

    Veel succes iedereen! Ik hoop dat er veel mensen zijn die mee zullen doen!


    INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!
    Alle deelnemers op een rijtje:

    FIuttershy
    Heir
    Gibbs (genomineerd door SPECS)
    Niallerslove
    Streetrat
    Rubin (genomineerd door Nympha)
    Tracker
    Protserhead (genomineerd door Meruul)


    Van links naar rechts: rozenkwarts, amethist, goldstone:



    Bergkristal:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2016 - 11:46 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Even een vraagje uit pure nieuwsgierigheid: die uiteindes (het metaal wat je in je gaatje stopt), waar zijn die van gemaakt?
    Ik vind het echt tof dat je dit organiseert (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Steve schreef:
    Even een vraagje uit pure nieuwsgierigheid: die uiteindes (het metaal wat je in je gaatje stopt), waar zijn die van gemaakt?
    Ik vind het echt tof dat je dit organiseert (:


    De informatie die ik heb: het zijn zilverkleurige oorstekers, niet van echt zilver. Maar het zijn wel officiële oorstekers, ik heb niet iets gemaakt tot oorstekers zeg maar. (: Dus als het goed is, zijn ze van hetzelfde metaal zoals je ze bij een gewone oorbellenzaak koopt. ^^ Er staat op: nickel tested ^^

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 13:40 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ooh wat super gaaf! Ik ga eens kijken wie ik kan nomineren. Ik heb namelijk geen idee wie er gaatjes in hun oren hebben en wie het echt zouden gaan dragen (anders is het ook zo zonde).


    Every villain is a hero in his own mind.

    -

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 12:28 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Dan ben je vlak voor Halloween jarig! Wat gaaf!


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    @Tracker is goed! Als je wilt, dan mag je natuurlijk ook gewoon voor jezelf meedoen (als je zelf interesse hebt). (:
    @Ursula haha ja dat klopt!


    The sun will rise and we will try again.

    Voor als je mee wil doen, ik heb iets toegevoegd aan de beginpost! Dat stukje na het blauwe moet je kopiëren en plakken in dit topic en vervolgens invullen. (:


    The sun will rise and we will try again.

    -

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 13:06 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik weet nog niet of ik mee ga doen, maar ik heb wel een vraagje...
    Ik ben een Belg, maar stel dat het binnen mijn mogelijkheid ligt om ze af te komen halen op Amsterdam Centraal, kan ik dan wel meedoen?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 16:53 ]


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    SelenaGomez1 schreef:
    Ik weet nog niet of ik mee ga doen, maar ik heb wel een vraagje...
    Ik ben een Belg, maar stel dat het binnen mijn mogelijkheid ligt om ze kom afhalen op Amsterdam Centraal, kan ik dan wel meedoen?


    Ja hoor, je kan sowieso meedoen als je ze op Amsterdam kan afhalen (of Almere natuurlijk). (:


    The sun will rise and we will try again.

    Die bergkristallen zijn heel erg mooi! Hopelijk kan je er snel iemand blij mee maken. ^^


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    twentyonepiIots schreef:
    Die bergkristallen zijn heel erg mooi! Hopelijk kan je er snel iemand blij mee maken. ^^


    Ik hoop het ook! Niemand heeft nog gereageerd maar ik hoop dat dat wel gaat gebeuren haha ^^


    The sun will rise and we will try again.

    - Voor wie doe je mee?: oké ik weet dat het selfish is, maar voor mezelf want ik vind ze echt zot mooooi
    - Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?: omdat ik je nummer één fan ben? :3 nee, ik weet niet waarom ik ze meer zou verdienen dan welk andere user dan ook. Ik weet alleen dat ik ze erg veel zou dragen en er echt van zou genieten (:
    - Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1. Rozenkwarts
    2. Bergkristal
    3. Amethist

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 22:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    FIuttershy schreef:
    - Voor wie doe je mee?: oké ik weet dat het selfish is, maar voor mezelf want ik vind ze echt zot mooooi
    - Waarom verdien jij of degene die je nomineert zulke oorbellen?: omdat ik je nummer één fan ben? :3 nee, ik weet niet waarom ik ze meer zou verdienen dan welk andere user dan ook. Ik weet alleen dat ik ze erg veel zou dragen en er echt van zou genieten (:
    - Welke oorbellen? Maak een top 3:
    1. Rozenkwarts
    2. Bergkristal
    3. Amethist


    Ik zet je op de lijst!


    The sun will rise and we will try again.

    Oei ik lees net dat het enkel in Nederland kan :c gaat het ook niet in België als ik de verzendkosten betaal (moest ik winnen, uiteraard)?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien