• Kan aan mij liggen.. Maar ik vind het taalgebruik op quizlet met de week dalen.. fucking dit.. Fucking dat. Kanker, hoer, slet..etc

    Ik vraag me af of de meeste van jullie dit doen omdat jullie het 'stoer' vinden..

    Ik weet het ik loop te saniken als een bejaard wijf.. maar het stoort me nogal.. Zo'n taal gebruik is toch niet nodig? En gelijk als er een meningsverschil is word er meestal ook weer meteen gescholden. Dat snap ik dus niet.. Maar het zal wel aan mij liggen.

    Wat vinden jullie? Ben ik een ouwe taart die loopt te zeiken xD Of heb ik misschien een heel klein beetje toch wel gelijk?
    [Ondertussen is het topic verandert in.. Wat iedereen vind van mensen die schelden met het woord kanker, nou ja dat kan dus ook:P]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben het met je eens.Je ziet ook heel vaak 'TOM IS FUCKING GEIL DIT DAT'ik vind dat je dat ook wel kan zeggen zonder scheldwoorden.En de meeste vinden het idd stoer om met kanker te schelden:S


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik ben het ook met jee eens.
    Want scheeeeelden is niet koel.
    Al zeg ik wel vaak kutje.. :S
    maarja,
    met kanker schelden is al helemaal kansloos.
    Dan denk ik; zoek een leven.


    AAP

    maaar ik heb wel een zinnetje op mijn profiel staan van: th hater? KISS MY FUCKING ASS mag da wel of is da ook nie goed:$


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    maaar ik heb wel een zinnetje op mijn profiel staan van: th hater? KISS MY FUCKING ASS mag da wel of is da ook nie goed:$
    Het is opzich maar 1 woordje, maar je komt het wel overal tegen.. Of bij reacties.. Jouw quizlet is fucking lauw.. hijs fucking cool aan die dingen stoor ik me gewoon een beetje xD..

    Maar net zoals dat mensen schelden met KK [kanker] dan zijn ze bij mij dus ook echt kansloos bezig. Want mensen weten niet eens wat voor inpact het op iemand kan hebben.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    kvin da ge egt gelijk hebt
    ik kan mij daar ook neig aan storen
    maar af en toe (alst gepast is) kan het wel vinnek
    mr (soms) dn nog


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Ik ben het ook met jee eens.
    Want scheeeeelden is niet koel.
    Al zeg ik wel vaak kutje.. :S
    maarja,
    met kanker schelden is al helemaal kansloos.
    Dan denk ik; zoek een leven.
    Pipi, Fijn om te merken dat ik dan toch geen bejaarde zeurkous ben xD en dat er in iedergeval een paar mensen met me eens zijn xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je met kanker spot ben je zoo zielig. Die mensen die dat doen weten niet eens wat de ziekte en het woord inhoudt. Als iemand van hn familie kanker krijgt en dan iemand ermee loopt te schelden gaan ze helemaal over de rooie.
    Maar je hebt gelijk. Er wordt hier vrij veel gescholden. Ik ga gelijk kijken of in mijn serie's grote scheldwoorden voorkomen^^


    Music is the new sex

    kvin da ge egt gelijk hebt
    ik kan mij daar ook neig aan storen
    maar af en toe (alst gepast is) kan het wel vinnek
    mr (soms) dn nog
    Is ook wel zo.. net als in sommige verhaaltjes.. als iemand ruzig heeft en dan zegt van wat ben je toch een [..] Dat kan wel of in titels.. Maar om maar een voorbeeld te noemen.. Get a life you fucking nurd.. Zo heeft volgens mij een quiz.. harstikke orgineel en nu begint in een keer iedereen met Fucking emo life.. blabla.. Das ten eerste ideeen jatterij en ten tweede.. nog meer fuck -.- Mensen schrijven gewoon letterlijk overal NEUK neer.. wat is daar nu leuk aan?:S


    Wie du mir, so ich dir.

    Dingen als KK, en hoer enzo wel. Maar facking vind ik niet zo heel erg :'D

    ik kan me wel voorstellen dat als iemand heel erg boos is kan schelden ofzo , maar moet dat dan per se met kanker zijn? Je kan daar heel veel mensen mee pijn doen.En je kan tenslotte ook problemen oplossen zonder te schelden.En je kan ook een quizlet verwoorden zonder gescheld enzo.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...) Pipi, Fijn om te merken dat ik dan toch geen bejaarde zeurkous ben xD en dat er in iedergeval een paar mensen met me eens zijn xD


    HIEHIE!!
    Wow. :P


    AAP

    Dingen als KK, en hoer enzo wel. Maar facking vind ik niet zo heel erg :'D
    Dat is ook niet zo zeer erg.. maar het begint gewoon echt iritant te worden.. overal waar ik kijk zie ik wel fucking, fock, fack.. heel erg is het niet.. Maar ik moest gewoon wat om te saniken hebben :P en ik vind het iritant xD


    Wie du mir, so ich dir.

    ik kan me wel voorstellen dat als iemand heel erg boos is kan schelden ofzo , maar moet dat dan per se met kanker zijn? Je kan daar heel veel mensen mee pijn doen.En je kan tenslotte ook problemen oplossen zonder te schelden.En je kan ook een quizlet verwoorden zonder gescheld enzo.
    Dat is ook zeker zo! En iedereen wil hier graag volwassen behandelt worden maar als het er op aan komt hebben ze alleen maar een grote mond en schelden ze maar op een fatsoenlijke manier oplossen ho maarxD


    Wie du mir, so ich dir.

    ma gelijk fucking nzoo is opzich ni zo erg vinnek mr te is te,, en tegenwoordig ist overal zoo gelijk da al gezegd is
    mr als ze over kanker of autist fzoo beginnen dan moetek mij tog ook wel inhouden en begint mijn bloed te koken
    mrja tegewoordig ist allemaal vnda eh
    da noeme ze de jeugd van tegewoordig


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    ma gelijk fucking nzoo is opzich ni zo erg vinnek mr te is te,, en tegenwoordig ist overal zoo gelijk da al gezegd is
    mr als ze over kanker of autist fzoo beginnen dan moetek mij tog ook wel inhouden en begint mijn bloed te koken
    mrja tegewoordig ist allemaal vnda eh
    da noeme ze de jeugd van tegewoordig

    Tegenwoordig heeft ook niemand respect meer voor elkaar:ODan knal je in de winkel perongelijk op tegen iemand..& Dan gaan ze meteen schelden Ohmygosh om misselijk van te worden:S


    Pictures fade away, but memories are forever