• Ik vind het dus echt dikke zever, he dat mensen 'iets tegen' een artist hebben en daardoor altijd van mening zijn dat elk liedje dat die artist uitbrengt op niets trekt.
    Dat is Bullshit. Sorry, hoor. Ik kan begrijpen dat je een bepaalde artiest gewoon niet graag hebt niet af kan maar om daardoor ook al meteen zeggen dat hun muziek op niets trekt, sorry maar dat kan er bij mij niet.
    Ik moet toegeven ik had ook zoiets bij Rihanna. Ik vond d'r muziek slecht omdat ik haarzelf niet echt af kan terwijl ik d'r niet ken. Maar ze heeft eigenlijk wel goeie muziek. Miley ook. PCD ook.
    Weetje hoe ik dat noem? Jaloezie. Kom op al wie iets tegen Miley heeft is toch gewoon jaloers omdat ze iets met Nick heeft gehad.
    Jaloezie en kinderachtig gedrag dat noem ik het. En ook dikke zever natuurlijk.


    Ik val niemand aan. Ik zeg gewoon mijn mening. En jullie zijn niet de enige die dat doen. Heel de wereld doet dat.
    Dankje voor het lezen.

    Ik heb gewoon vaak 'iets' tegen artiesten omdat ik vind dat ze shitmuziek maken. (=


    Mew <3

    Ik heb een enorm grote haat aan PCD, maar hun liedjes: 'I Hate This Part' en 'Jai Ho' vind ik echt prachtig. Dus bij mij gaat het niet om de artiest. Niet altijd. x) Soms wel. Maar niet om jaloezie!
    Zo zijn er nog bands en artiesten voor mij.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Air schreef:
    Ik heb gewoon vaak 'iets' tegen artiesten omdat ik vind dat ze shitmuziek maken. (=


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Air schreef:
    Ik heb gewoon vaak 'iets' tegen artiesten omdat ik vind dat ze shitmuziek maken. (=


    ik ook, maar zelfs dan zijn er uitzonderingen.. ik vind bijv. dat Rihanna shit muziek maakt maar unfaithfull vind ik wel mooi <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nou ik ben dan toch niet zo, 'k haat Miley Curys, maar uiteindelijk heeft ze wel goede liedjes ^^.

    Maar goed inderdaad mensen die dat doen, zijn soms dom. Je moet verder kijken dan alleen hun uiterlijk/ karakter of weet ik wat.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hoi.

    Jij hebt gelijk.

    doei. =3


    We can only learn to love by loving.

    dat heb ik al zo dikwijls gezegd en dan knikken mensen van ja en iets later zie je ze weer zeggen ik kan die niet horen of zien >< [niets tegen iemand persoonlijk, niet iedereen is zo]


    You're a star in heaven.

    Ik heb een hekel aan artiesten omdat hun muziek me niet aanstaat. Ik ken ze verder niet persoonlijk dus waarop zou ik ze anders moeten beoordelen?

    Als ik een artiest niet mag, komt dat waarschijnlijk door hun muziek.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Als ik een artiest niet mag, komt dat waarschijnlijk door hun muziek.


    The Same here.:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Punt 1. Ik weet niet eens wat zever is.
    Punt 2. Je hebt wel gelijk. :3 Miley &co. hebben redelijke muziek, niet helemaal mijn smaak. Maar ik luister het niet, omdat het van haar afkomstig is, en ik moet dat wijf rond de een of andere reden niet. Ze heeft iets wat me verschrikkelijk afstoot.
    Punt 3. :3 Goede mening.


    You move me ......... Kurt

    ik mag artiesten niet als ik hun muziek niet om aan te horen vind. dan vind ik meestal al hun liedjes niets aan. uitzonderingen daargelaten. dan heb ik 'iets' tegen hun muziek, niet tegen de artiest. die ken ik verder toch niet. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poeperd, ik deel jouw mening. Ik heb het niet voor de PCD, maar ze hebben wel leuke liedjes. Ik heb het niet voor JB, maar ze hebben wel een leuk liedje, ...

    Cherished schreef:
    Ik heb een hekel aan artiesten omdat hun muziek me niet aanstaat. Ik ken ze verder niet persoonlijk dus waarop zou ik ze anders moeten beoordelen?

    Agree


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cherished schreef:
    Ik heb een hekel aan artiesten omdat hun muziek me niet aanstaat. Ik ken ze verder niet persoonlijk dus waarop zou ik ze anders moeten beoordelen?


    "I shut my eyes in order to see.'