• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?


    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Isabelle Weasley • 7 • Mangata 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Gabrielle Weasley • 6 • Sobremesa 1.20
    X Rose Weasley • 5 • Waldeinsamkeit 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora 1.14
    X Lily Luna Potter • 4 • Mangata 1.18
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • Goya 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Quivers 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8

    Mannen:
    X Edward Remus Lupin • 7 • NecklessOfHope 1.9
    X Fred Arthur Weasley • 7 • Bain 1.9
    X James Sirius Potter • 6 • Waldeinsamkeit 1.8
    X Albus Severus Potter • 5 • CaptianHook 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • Solangelo 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4 • Gereserveerd • Mrs_Hemmings 2.2
    X Campbell Dylan Saunders • 5 • Leora 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • 7 • Solangelo 1.11
    X Ethan James Cole • 7 • CaptainKush 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain 1.15
    X Caleb Jules Ava • Sobremesa 2.1
    X Dylan Taylor Parker • 6 • Mrs_Hemmings 1.20


    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • Goya
    Chaser: James Sirius Potter • Waldeinsamkeit
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Arthur Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Luna Potter • Mangata

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Isabelle Weasley • Mangata
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Remus Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • Solangelo

    Ravenclaw:
    Captain: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser: Caleb Jules Ava • Sobremesa
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Luke Nemo Rosier • Bain
    Chaser: Albus Severus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Louis Weasley • Mrs_Hemmings
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush

    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    Zaterdag 1 November.
    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Zaterdag 15 November.
    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Zaterdag 14 Februari.
    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    Zondag 1 Maart
    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    Zaterdag 2 Mei.
    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Zaterdag 16 Mei.



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • Solangelo
    Head Girl: Victoire Isabelle Weasley • Mangata

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Dylan Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    - Rose Weasley • Waldeinsamkeit
    -
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen Goya en Mangata maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.


    Het begin:
    Het is 1 september, wat betekend dat het schooljaar weer begint en alle leerlingen weer met de Hogwarts Express naar Hogwarts gaan. Over een half uur zal de trein vertrekken.



    -

    Eerste (:

    Muahahaha sorry Naomi :Y)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 18:07 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Dit is echt geen MT bericht hoor]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    {MT}


    She was always looking for more..

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    Henkie, misschien is het handig om speeltopic 1 ook in de beginpost te zetten ^^


    take me back to the basics and the simple life


    James Sirius Potter
    Gryffindor ~ Year 6 ~ Chaser

    Samen met Camilla en Dom lopen we de drukke mensenmassa door. Ik loop achter Camilla en het lijkt wel een eeuwigheid gebeuren. Iedereen die tegen haar opbotst, wat onvermijdelijk is in deze drukte, kijk ik aan met een ontzettend boze blik. Ik kan me voorstellen dat dat pijn doet met die blauwe plekken. In mijn hoofd in Camilla nu als een breekbaar porseleinen popje die ik zo veel mogelijk wil beschermen. Niet dat ik dat hardop ga zeggen, want ik weet dat ze zelf zou vinden dat ze prima voor zichzelf zou kunnen zorgen. Nou, volgens mij is dat niet echt zo gezien hoe haar lichaam eruit ziet. Ik kan er niets aan doen dat ik haar wil beschermen, want zij is ongeveer hetgene waar ik het meest van houd en het is volgens mij alleen maar logisch dat je degenen waar je van houd probeert te beschermen. Ondertussen zijn we al bij de koetsen aangekomen. Het feit dat ze door onzichtbare wezens getrokken worden vindt ik eigenlijk alleen maar vreemd, maar daar heb ik nu even geen aandacht voor.
    "Dames gaan voor." Zeg ik tegen de meiden terwijl ik een beetje voor ze opzij stap.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 18:50 ]


    She was always looking for more..

    {MT}


    “A queen will always turn pain into power.”

    [MT]


    Bowties were never Cooler

    LINDE


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Shit, jullie zijn eerder D':<


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    (Iemand voor Nathan?)


    Spoiler alert: you will save yourself


    • • Ralf Auron • •
    5th Year Hufflepuff


    ‘..Ik denk dat het komt omdat ik Hugo als lijm aan mij vastgeplakt heb. Hij is behoorlijk een reputatie-killer hoor.. Ik weet het niet Ralf. Ik ben eenmaal nog niet vier jaar lang verschrikkelijk verliefd geweest op een meisje zoals jou; dus laten we eerst maar eens focussen op jou dan op mij.’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd voordat ik weer opkeek en zoals gewoonlijk zijn blik vermeed om naar de bomen te staren die begonnen te bewegen- nee, niet de bomen- de koets begon met bewegen. Ik ben eenmaal zo; ik kon nooit recht in anfermans ogen kijken. Het maakt me nerveus, alsof ze zo mijn gedachtes kunnen lezen of achter mijn leugens en grootste geheimen probeten te komen. Het is eng. Dis het klinkt misschien absurd, maar er komt ooit zo'n moment wanneer er iemand te dicht bij mij staat en ik niet meer durft te denken omdat ik dan bang ben dat diegene mijn gedachtes kan lezen.
    '..zullen we ons focussen op.. niemand.' Mompelde ik, ietwat binnensmonds voordat ik mijnene been het bank op tilde en aan de kleine, haast onzichtbare pluisjes op mijn broek begon te friemelen. Niet wetend wat ik nog meer moest zeggen of doen waardoor er een wat ongemakkelijke stilte de koets in kwam waardoor ik slechts een aantal kuchtjes liet horen voordat ik mijn broek losliet.
    'Eh- Campbell, ik-' juist ja. Altijd als er een ongemakkelijke stilte is, word ik altijd bang dst ze gaan denken dat ik een saai persoon ben- wat ik ook ben- en mij niet meer hun "vrienden" gaan noemen, hoewel Campbell, Hugo en Roxanne mijn enige vrienden zijn. Ik ben ook benieuwd waarom aangezien ik niets anders brn dan een oersaaie weerwolf die niets anders doet dan depressief in een hoekje zitten zonder wat te zeggen en rauwe muizen eten tijdens een volle maan.
    'Ik- hoe..' oké dit is een domme vraag..
    'Hoe komt het dat je zo..' ik moet het gewoon weten.
    'Zo aardig doet tegen..' en voordat ik "mij" kon zeggen, snoerde ik mezelf de mond en murmelde "eh," voordat ik terug naar mijn broek staarde.
    '..h-hugo..? Of in iedergeval al die andere personen. Ik bedoel- je doet zo aardig tegen iedereen, en niet iedereen is zo..'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Solangelo schreef:
    (Iemand voor Nathan?)


    [Je kan hem naar Ethan sturen hij staat te roken op het perron]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Nathan Dylan Chase
    'Villains are the heroes who never got their happy ending.'
    Ravenclaw - 7th year - Head Boy

    De trein stopt en meteen spring ik op, pak ik mijn hutkoffer en loop ik naar de coupé waar ik eerst met Ethan zat. Hij is weg en in de coupé ernaast zie ik ook Dom niet meer zitten.
    Ik loop de trein uit en kijk het perron rond. Daar zie ik Ethan roken. Ik zucht, meestal stoor ik me heel erg aan het roken, maar vandaag ben ik daar te vrolijk voor. Ik ben eindelijk weer bij mijn vrienden.
    'Eth!' zeg ik vrolijk als ik met mijn hand zacht tegen zijn schouder sla. 'Kom je mee naar het kasteel?' Ik kijk naar de koetsen met de terzielers ervoor. Zelf heb ik ze altijd al kunnen zien omdat mijn oudere broer ooit iemand neer heeft geschoten terwijl ik naast hem stond. Ik was zes en sindsdien krijg ik de herinnering van het lijk niet meer uit mijn hoofd. Jack, mijn broer, vertelde me dat papa en mama het niet mochten weten. Toen nam ik er genoegen mee, maar later vertelde hij me dat het was omdat het een handelspartner van mijn ouders was geweest die iets wist over Jack.
    Ik zie twee meisjes over het perron lopen en kijk dan met een grijns naar Ethan. 'En eh, dit jaar moeten we echt wel een vriendin voor jou vinden.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ethan James Cole


    Ik stond rustig een sigaretje te roken en Nathan kwam op me afgelopen. Gelukkig zat mijn beste vriend hier nog wel op school ook al verschilde we echt verschrikkelijk van elkaar. Misschien waren we daarom wel zulke goede vrienden. Nathan vroeg of ik meeging naar het kasteel. Met een mooi boogje schoot ik mijn sigaret weg en knikte. 'Let's go!', zei ik lachend. Ik kan de terzielers ook zien, mede door het overleiden van mijn moeder. Dat was één van de zwaarste dingen die ik ooit moest verwerken. Nathan zei iets over een nieuwe vriendin en ik lachte even. 'Ik ben inderdaad wel weer toe aan een nieuwe vriendin na Olivia en het slippertje met Scarlett.', lachte ik. Beide maakte me niet meer zoveel uit. Dat was het verleden en ik was weer samen met mijn beste vriend. Hoewel dat voor mijn gevoel niet lang zou gaan duren. Dom zou hem binnen no time weer claimen en aangezien hij echt verliefd op haar was zou hij mij alleen achterlaten.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead