• Ik vind het dus echt dikke zever, he dat mensen 'iets tegen' een artist hebben en daardoor altijd van mening zijn dat elk liedje dat die artist uitbrengt op niets trekt.
    Dat is Bullshit. Sorry, hoor. Ik kan begrijpen dat je een bepaalde artiest gewoon niet graag hebt niet af kan maar om daardoor ook al meteen zeggen dat hun muziek op niets trekt, sorry maar dat kan er bij mij niet.
    Ik moet toegeven ik had ook zoiets bij Rihanna. Ik vond d'r muziek slecht omdat ik haarzelf niet echt af kan terwijl ik d'r niet ken. Maar ze heeft eigenlijk wel goeie muziek. Miley ook. PCD ook.
    Weetje hoe ik dat noem? Jaloezie. Kom op al wie iets tegen Miley heeft is toch gewoon jaloers omdat ze iets met Nick heeft gehad.
    Jaloezie en kinderachtig gedrag dat noem ik het. En ook dikke zever natuurlijk.


    Ik val niemand aan. Ik zeg gewoon mijn mening. En jullie zijn niet de enige die dat doen. Heel de wereld doet dat.
    Dankje voor het lezen.

    Cherished schreef:
    Ik heb een hekel aan artiesten omdat hun muziek me niet aanstaat. Ik ken ze verder niet persoonlijk dus waarop zou ik ze anders moeten beoordelen?


    Inderdaad.


    -

    Cherished schreef:
    Ik heb een hekel aan artiesten omdat hun muziek me niet aanstaat. Ik ken ze verder niet persoonlijk dus waarop zou ik ze anders moeten beoordelen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind de pussycat dolls op geen klote trekken xD maar hun muziek is gewoon geweldig ><" Maarja,soms vind ik de muziek en de artiest slecht!

    Maar ik vind dat als je gewoon je mening over een artiest/band zegt en daaruit afleidt dat die liedjes stom zijn dat je niet gelijk jaloers bent, het kan namelijk ook gewoon je smaak niet zijn, dan ben je niet gelijk jaloers, dat is gewoon je mening.


    -

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik mag artiesten niet als ik hun muziek niet om aan te horen vind. dan vind ik meestal al hun liedjes niets aan. uitzonderingen daargelaten. dan heb ik 'iets' tegen hun muziek, niet tegen de artiest. die ken ik verder toch niet. ><