• Omfg mijn Geluid doet het niet
    en ik kan niet in dat bestand komen plzz help me als me moeder er achter komt vermoord ze me!!!


    plzzz help me!!!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    euh, zitten alle stekkers erin en is het geluid aan:X


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    das kut,, srry, maa ik sou et niet weten


    --

    Heb ik ook gehad.
    Oftewel een herstelpunt doen of je gaat naar een site met een radio. (zo werkte mijn geluid plots ook weer eens. ô.O" )


    Let the Night embrace you

    Heb ik laatst gehad. Een boks deed het niet meer. Ik heb gewoon ff de kabels er uit en weer erin gedaan. En aan andere kabels gefriemeld. En nu doet die het weer :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Damns, dat is kut >< Mijne doet het wel.

    [lullig] (flower)

    Meadow schreef:
    Heb ik ook gehad.
    Oftewel een herstelpunt doen of je gaat naar een site met een radio. (zo werkte mijn geluid plots ook weer eens. ô.O" )


    Herstel punt ???


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Georgfucker schreef:
    (...)

    Herstel punt ???


    Leg je probleem eerst even goed uit..
    Je hebt een bestand. en je geluid doet het niet.
    Vertel verder.. dan kunnen we je beter helpen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Leg je probleem eerst even goed uit..
    Je hebt een bestand. en je geluid doet het niet.
    Vertel verder.. dan kunnen we je beter helpen.


    Nou kijk Gister had ik alle geluid uit gedaan
    bij het bestand Volume regeling
    maar daar kom ik nu niet meer in
    en daarom heb ik geen geluid meer.
    snap je?

    Maar ik ga mijn ma er niet bijhalen want en ze neust heel me pc door en ze vermoord me.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Georgfucker schreef:
    (...)

    Nou kijk Gister had ik alle geluid uit gedaan
    bij het bestand Volume regeling
    maar daar kom ik nu niet meer in
    en daarom heb ik geen geluid meer.
    snap je?

    Maar ik ga mijn ma er niet bijhalen want en ze neust heel me pc door en ze vermoord me.


    Nou, dat is al heeel anders dan er bij het begin topic stond.
    Oké heel makkelijk, onderin je taakbalk (linksonderin) moet een klein luidsprekertje staan.
    Zo niet, druk op dat kleine pijltje wat naar rechts wijst, Dan verschijnt er een luidsprekertje.
    Dubbelklik daarop, en schuif alle balkjes weer omhoog, staan ze dat al?
    Vink De MUTE knop uit, of de DEMPEN knop.

    Als het niet werkt of lukt, hoor ik het wel :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nou, dat is al heeel anders dan er bij het begin topic stond.
    Oké heel makkelijk, onderin je taakbalk (linksonderin) moet een klein luidsprekertje staan.
    Zo niet, druk op dat kleine pijltje wat naar rechts wijst, Dan verschijnt er een luidsprekertje.
    Dubbelklik daarop, en schuif alle balkjes weer omhoog, staan ze dat al?
    Vink De MUTE knop uit, of de DEMPEN knop.

    Als het niet werkt of lukt, hoor ik het wel :)



    Daar kan ik ook niet in want er komt dan een balk met deze toegang is niet begikbaar ofzoiets.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Op je toetsenbord zitten bovenaan van die geluidknopjes (er staat zo'n soort lampje op met 'trillingen', snap je?) Dan moet je de knop Fn indrukken en tegelijkertijd die met de meeste 'trillingen', dan gaat je geluid waarschijnlijk weer aan. Of je moet Fn en die met de meeste (en dan een slash) géén 'trillingen' opstaan.
    If ya get what I mean.:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Georgfucker schreef:
    (...)


    Daar kan ik ook niet in want er komt dan een balk met deze toegang is niet begikbaar ofzoiets.


    Dan zit je op een account met minder rechten.
    Uhm, ga naar start > configuratiescherm, en kies daar weer dat luidsprekertje, en kijk of alles aanstaat.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hopeless schreef:
    Op je toetsenbord zitten bovenaan van die geluidknopjes (er staat zo'n soort lampje op met 'trillingen', snap je?) Dan moet je de knop Fn indrukken en tegelijkertijd die met de meeste 'trillingen', dan gaat je geluid waarschijnlijk weer aan. Of je moet Fn en die met de meeste (en dan een slash) géén 'trillingen' opstaan.
    If ya get what I mean.:Y)


    Nee want jij zit op een laptop. Normale computers hebben dat niet slimpie :P

    Of zat mevrouw georg op een laptop?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nee want jij zit op een laptop. Normale computers hebben dat niet slimpie :P

    Of zat mevrouw georg op een laptop?
    Hebben normale computers dat niet? Stom, ik had op mijn normale computer ook zo'n ding op het toetsenbord dat ik kon draaien voor het geluid (nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nee want jij zit op een laptop. Normale computers hebben dat niet slimpie :P

    Of zat mevrouw georg op een laptop?



    ja
    maar ik kan echt gewoon nergend smeer in dat is nou het K*tte er van


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.