• Ik heb een probleem.
    Ik heb krullen, maar ik haat ze! Weet er iemand hoe je je haar plat krijgt zonder het elke keer te moeten stijlen?
    Want ik moet elke dag een half uur bezig zitten om m'n haar te stijlen. En het is niet goed voor je haar dus dan iemand me helpen alsjelieft?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Je hebt zo van die brushkammen, weet niet of het zo noemt, maar had er een keer over gelezen.
    Of je laat het brushen door de kapper. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een half uur maar? :')
    Dat is toch niet veel? ^^

    Je kan naar de kapper
    het laten ontkrullen
    dat blijft 3 weken zo
    bij mij togh en kost peanuts


    Don't walk away and leave without a reason.

    Als je haar nat is meteen helemaal plat kammen. Dat blijft dan zo als het is opgedroogt. Als er dan weer krullen in komen zijn het er minder en ben je minder lang met die stijltang bezig.


    I am in love with a fairytail

    Floodlight schreef:
    Je kan naar de kapper
    het laten ontkrullen
    dat blijft 3 weken zo
    bij mij togh en kost peanuts

    3 weken?
    En hoeveel kost dat dan? (:


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik heb ook krullen, en ik stijl het gewoon. Je moet gewoon goede beschermingsspullie erin doen enzo, dan gaat je haar ook niet dood.
    Als je je haar 's avonds stijlt, voor het slapen gaan, moet je het onder het slapen in een knot doen ofzo. En dan 's morgens er nog even snel overheen gaan, dan hoef je er smorgens ook niet zo lang over te doen


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ankeaddicted schreef:
    Ik heb ook krullen, en ik stijl het gewoon. Je moet gewoon goede beschermingsspullie erin doen enzo, dan gaat je haar ook niet dood.
    Als je je haar 's avonds stijlt, voor het slapen gaan, moet je het onder het slapen in een knot doen ofzo. En dan 's morgens er nog even snel overheen gaan, dan hoef je er smorgens ook niet zo lang over te doen

    Over die beschermingssullen gedoe, dat heb ik dus niet xD
    En ik stijl m'n haar 's morgens niet, heb ik geen tijd voor. Maar savonds moet ht wel, want dan is het helemaal verwaait enzo van buiten >.<


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Heb je daar niet zo van die producten voor? Zo dat je minder krullen krijgt en het haar platter gaat liggen? Of is dat enkel met plushhaar?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    DellCUPCAKE schreef:
    (...)
    Over die beschermingssullen gedoe, dat heb ik dus niet xD
    En ik stijl m'n haar 's morgens niet, heb ik geen tijd voor. Maar savonds moet ht wel, want dan is het helemaal verwaait enzo van buiten >.<

    Als je het doet zoals Anke zei ben je in de ochtend hooguit 5 tot 10 minuten kwijt aan het stijlen. En anders maak je er tijd voor door 10 minuten eerder je bed uit te gaan?


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)
    Als je het doet zoals Anke zei ben je in de ochtend hooguit 5 tot 10 minuten kwijt aan het stijlen. En anders maak je er tijd voor door 10 minuten eerder je bed uit te gaan?

    Maar smorges is het niet nodig (:
    Alleen savonds ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik heb me haar ooit gestraight bij een japanse kapper is heelerg duur. en je haar gaat er dooid van maar het blijft welvoor altijd stijl behalve de uitgroei.

    kan de kapper daar niks mee doen dan ?


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Er bestaat vast wel een soort spul net zoiets als een permanentje, alleen dan andersom, dus van krullen naar steil haar. :] Het beste kun je naar je kapper gaan en vragen hoe dat zit :Y)
    Succes ermee (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.