• Mijn beste vriendin of als je die nu nog zo kunt noemen zullen we Sara noemen, de jongen zullen we Simon noemen 8D

    Soms doet Sara heel arrogant, dominant,... tegen me. Simon die komt heel vaak naar ons en 's morgens praat hij meestal met mij. Toen zei ik omdat Sara die dag ervoor heel arrogant was het tegen Simon, hij zei dan dat hij dat ook vond. Zo zei ik dat een paar dagen, speeltijden, middagen tegen hem. Vandaag kwam hij naar mij en vroeg: "Wat vind jij nu echt van Sara?" Ik wou zeggen: "Arrogant, Dominant, maar ze is mijn beste vriendin en ze maakt altijd lol met me en ze kan ook heel lief doen." Maar na het woordje 'Arrogant.' liep Simon al naar Sara. Terwijl hij iets tegen Sara zei keek Sara heel arrogant naar mij. Ik zei: "Het ging weer over zeker want Sara keek kei hard naar mij." Toen zei Sara: "Ma nee! Ik keek naar Jannelore, we waren over hare rok bezig dat die die zo hoog optrekt." Sara gaat op weg naar een bank en stap achter haar aan. Ze kijkt een paar keer arrogant/dominant en ontwijkt me, dan gaat ze op een bank zitten. Zij zat tussen mij en (laten we haar Helena noemen) Helena. Ze werd rood. Ik vroeg: "Is er iets?" ze zei 'nee' en kreeg dan natte ogen. Maar Simon en Sara zeiden heel de tijd dat ze over een cadeau voor mij bezig waren. Zal wel --'. Maar omdat ik naar de orthodontist moest om half twee (juist als de middagspeeltijd gedaan is.) bleef ik niet ineten dus Simon kon natuurlijk alles zeggen als hij dat zou willen ofzo, hij zegt dat hij het nu zou doen maar goed. Moet ik hun nu geloven of denken dat ze de waarheid niets spreken?

    Tips? Dankje om mijn nutteloos lange verhaal te lezen. (:

    Edit:
    Ja, het was fout om die dingen over haar te zeggen!


    Only losers can act the way you do

    Misschien heeft hij wel verteld dat je haar arrogant en dominant vindt omdat hij vindt dat zij de waarheid moet weten?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mwhehe ik snap er de ballen niet van. Ik snapte het tot dit zinnetje; Terwijl hij iets tegen Sara zei keek Sara heel arrogant naar mij.
    Voorde rest werd het me te vaag


    Your make-up is terrible

    mhh ik zou het hem morgen vragen op school wat hij nou had gezegd?
    nja slechte tip sorry --'


    You're a star in heaven.

    TeddyMurder schreef:
    Mwhehe ik snap er de ballen niet van. Ik snapte het tot dit zinnetje; Terwijl hij iets tegen Sara zei keek Sara heel arrogant naar mij.
    Voorde rest werd het me te vaag


    You move me ......... Kurt

    TeddyMurder schreef:
    Mwhehe ik snap er de ballen niet van. Ik snapte het tot dit zinnetje; Terwijl hij iets tegen Sara zei keek Sara heel arrogant naar mij.
    Voorde rest werd het me te vaag
    Dus ik had een paar keer tegen Simon gezegd dat ik haar arrogant, etc. vond. Maar nu ging Simon naar haar toe toen hij het nog eens vroeg. Sara keek toen arrogant naar me en stond op het punt te beginnen huilen maar ze hield zich sterk en samen met Helena hebben we haar getroost. Simon zei dat ze iets aan het bespreken waren om een cadeau voor mij te kopen maar ik geloof hun niet.


    Only losers can act the way you do

    ik was inderdaad, zoals je bij je edit zegt, fout wat je zei... maar ik denk dat je beter kan vragen of je de waarheid mag weten...zo krijg je alleen maar veel ruzie... dit denk ik..:X

    Aaaahg joh, trek het u niet aan. Beter dat ze het weet dat je haar arrogant vind dan dat ze later boos op je gaat zijn omdat je haar arrogant vind en omdat je het niet tegen haar hebt gezegd. En nu weet ze tenminste wat je van haar vind,dus dan zal ze wel gaan veranderen. Als hij het wel moest hebben gezegd. Wie weet zijn ze echt ergens aan bezig voor je.