• hallowaa mensiees.

    Ik wil heel graag sims 2 gaan kopen,als hij minder duur is dan de nieuwe sims(sims 3)
    Maar ik heb nog nooit een sims spelletjes gehad,dus ik heb een paar vraagjes..

    Hoe duur is hij ongeveer?
    Moet je echt perse eerst Sims 2 hebben? of kan je gelijk sims2 huisdieren bijv doen?
    Kan hij op windows vista?

    Alvast bedankt..
    xx(K)

    Sims 2 is momenteel relatief goedkoop omdat de Sims 3 eraan komt.
    Ja, je moet eerst de normale Sims 2 hebben voordat je Huisdieren kan installeren. Je moet een goede computer met veel geheugen hebben.
    En hij is nu ong. 20,- Kijk maar op www.freerecordshop.nl en ga op zoek naar Sims 2.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    doe duur hij is weet ik niet, maar je moet wel eerst sims 2 hebben voordat je uitbreidingen kan kopen erbij.


    -

    Hopeless schreef:
    Sims 2 is momenteel relatief goedkoop omdat de Sims 3 eraan komt.
    Ja, je moet eerst de normale Sims 2 hebben voordat je Huisdieren kan installeren. Je moet een goede computer met veel geheugen hebben.
    En hij is nu ong. 20,- Kijk maar op www.freerecordshop.nl en ga op zoek naar Sims 2.


    dnkjjj,,j bnt een sgat

    Hopeless schreef:
    Kijk maar op www.freerecordshop.nl en ga op zoek naar Sims 2.


    ik kan hem daar niet vinden:(

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    ik kan hem daar niet vinden:(
    Hmm, ja, de gewone staat niet op de site van de Freerecordshop, maar deze Sims is ook de eerste die je nodig hebt, alleen zitten er al twee uitbreidingspakketten bij.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Hmm, ja, de gewone staat niet op de site van de Freerecordshop, maar deze Sims is ook de eerste die je nodig hebt, alleen zitten er al twee uitbreidingspakketten bij.

    en dan hoef je niet eerst sims 2 te hebben om die te kunnen installeren?
    en kan je hiermee ook verder uitbreiden?

    xLovveexTHx schreef:
    (...)
    en dan hoef je niet eerst sims 2 te hebben om die te kunnen installeren?
    en kan je hiermee ook verder uitbreiden?
    Zoals ik al zei, zit hier de Sims in die je nodig hebt om te beginnen met spelen, er zitten twee uitbreidingspakketten in die je na het installeren van die ene ook kan gebruiken, de rest van de uitbreidingspakketten moet je kopen.
    Maar, de Sims waar je mee moet beginnen, zit er dus bij :Y).


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Zoals ik al zei, zit hier de Sims in die je nodig hebt om te beginnen met spelen, er zitten twee uitbreidingspakketten in die je na het installeren van die ene ook kan gebruiken, de rest van de uitbreidingspakketten moet je kopen.
    Maar, de Sims waar je mee moet beginnen, zit er dus bij :Y).


    oohh sorry dan heb ik verkeerd gelezen,
    Heel erg bedankt:D

    voor mensen die sims 2 spelen hier is een site met cheat codes:
    www.cheatnow.nl/index.php?display=cheat&id=1478


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    cocorainbow schreef:
    voor mensen die sims 2 spelen hier is een site met cheat codes:
    www.cheatnow.nl/index.php?display=cheat&id=1478

    Tnx!! daar was ik naar op zoek:D

    Dit topic staat hier niet goed (:


    Chase you down until you love me

    Je moet inderdaad eerst de speciale DVD versie of de instalatie versie hebben, en dat is met 4 cd'romen.
    Maar misschien kan je beter aan een vriendin vragen of je die basishoes mag lenen, want anders is het echt wel weggegooit geld.


    everything you imagined, and more...

    De prijs weet ik niet, maar ik denk rond de €27 fzo. En ja, je moet eerst de sims 2 hebben vooraleer je uitbreidingspaketten kunt kopen. En hij speelt op windows vista, bij mij doet ie het toch ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    als je graag een uitbreidingspakket wilt maar je wilt niet de orginele kun je ook de orginele bij de bieb huren installeer je die meteen met je uitbreidingpakket dan heb je de orginele daarna niet meer nodig.

    zo hebben we het ook gedaan


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    PSYCH schreef:
    Je moet inderdaad eerst de speciale DVD versie of de instalatie versie hebben, en dat is met 4 cd'romen.
    Maar misschien kan je beter aan een vriendin vragen of je die basishoes mag lenen, want anders is het echt wel weggegooit geld.


    1. je hebt er ook met maar 1 cd, die heb ik trouwens

    2. die gaat toch niet werken, serie nummer kan namelijk enkel maar één keer gebruikt worden, als die in gebruik is, op een pc geinstaleerd dus, werkt hij ergens anders niet, denk ik, mijn neefje had dat geprobeerd en dat werkte toch niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson