• Ja, ik heb echt wel een "brok" in mijn maag ofzo.
    Mijn vader riep zo om 17.55: "Hoelaat moest je ook al weer voetballen?" Toen keek ik zo op de klok, en ik dacht zo: F*CK! Ik moet om 18.00 daar zijn. En ik ben nu bij mijn vader, en dan moet ik een kwartier rijden + Ik was nog nit aangekleed enzo.
    Toen heb ik maar de telefoon gepakt, en zo gebeld, en toen zei ik maar dat ik geen vervoer had.
    Maar ik ben al bijna 2 weken niet gegaan, en daar voel ik me toch wel schuldig over...

    Dat is toch niet erg ? :'D


    None but ourselves can free our minds.

    gewoon volgende keer wel gaan joh.
    maakt niets uit (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    heartache schreef:
    Dat is toch niet erg ? :'D

    :X Nee? Ik ben altijd heel streng tegen mezelf.

    dat is toch helemaal niet erg 8D


    -

    Ik snap je hoor.
    Ik voetbal ook en ik weet hoe dat voelt.
    Het is een teamsport en je voelt je gedwongen om te gaan [op een positieve manier].
    Je hoort er gewoon bij te zijn [:
    Maar wees gerust, ik ben vandaag owk niet gegaan [wel afgemeld hoor], omdat ik niet kan ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Niet schuldig gaan voelen, krijg je als je een teamsport doet. Kijk, je was gewoon de tijd vergeten [:


    Underdog, just look at the mess you made.

    TWINcest schreef:
    Ik snap je hoor.
    Ik voetbal ook en ik weet hoe dat voelt.
    Het is een teamsport en je voelt je gedwongen om te gaan [op een positieve manier].
    Je hoort er gewoon bij te zijn [:
    Maar wees gerust, ik ben vandaag owk niet gegaan [wel afgemeld hoor], omdat ik niet kan ^^

    Oke :'D

    Nu voel ik me al wat beter.
    ty ;]

    Euhm dat was een training neem ik aan?:Y)
    Dan hb je mij nog niet mee gemaakt, ik moest om 5 uur op de hockey zijn, dan zouden we vertrekken. Roept mijn moeder naar boven. "Anouk?" Ik zo heel droog "Ja?" zij weer zo van. "Godverdomme je had al op de hockey moeten zijn!" En toen schoot ik in de stres, ik had bijna de wedstrijd gemist! XD
    Dus voel je niet schuldig, en let de volgende keer gewoon beter op de tijd^^


    -