• sorry voor de dubbele topic ging ff mis..

    Laat je een tattoo zetten dan mag je toch aannemen dat je goed over zon ding nadenkt. Toch zijn er steeds meer mensen die achteraf dan een spelfout in hun tattoo ontdekken.:8

    Nu heeft Hayden Panettiere dus een tattoo laten zetten met een Italiaans tekst maar in plaats van Vivere senza rimpianti, wat leven zonder spijt betekent, staat er nu rimipianti met een extra i!

    Ongeletterdheid bij sterren, de Nieuwe Mode?

    De Tattoo van Hayden

    Goede reden om geen woorden te laten tatoëren xD (teminste voor mij)


    muziek altijd overal

    Dat is lekker voor je, want dan is het je eigen schuld.
    Om dit soort dingen te voorkomen, laten tattooeerders de mensen altijd ZELF hun teksten op een blaadje schrijven, zodat hun niet verantwoordelijk zijn voor die fouten.
    Shit happens.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dom en klote voor dr =\


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    hahaha dat lijkt me vet kut. xD


    It's not the same without you.

    KirstenSnaps schreef:
    Gheheh dat lijkt me vervelend. :') Maar stiekem lach ik me wel rot. Want ik vind het gewoon dom. Of het nou bij een beroemd iemand gebeurd of niet. Ik vind het dom.


    Idem. Hihi. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    dat is kut zeg.


    We can only learn to love by loving.

    Esmaye schreef:
    Weet je, ik vind dat dat niet kan. Ik vind dat degene die dat overkomt echt de tatoëerder aansprakelijk moet stellen. Je kunt het weg laten halen, maar dat is erg duur. En nu heeft toevallig Hayden heel veel geld, maar andere mensen wat minder en misschien kunnen zij het niet betalen.


    Ja, dat is zo.
    Maar dat ze geld heeft wilt niet gelijk zeggen dat je zoiets weg wilt laten halen! Vaak is het resultaat niet al te best.. dus tja.

    Esmaye schreef:
    Weet je, ik vind dat dat niet kan. Ik vind dat degene die dat overkomt echt de tatoëerder aansprakelijk moet stellen. Je kunt het weg laten halen, maar dat is erg duur. En nu heeft toevallig Hayden heel veel geld, maar andere mensen wat minder en misschien kunnen zij het niet betalen.

    Mee eens.

    LxKaulitz schreef:
    (...)

    Ja, dat is zo.
    Maar dat ze geld heeft wilt niet gelijk zeggen dat je zoiets weg wilt laten halen! Vaak is het resultaat niet al te best.. dus tja.


    Inderdaad, het wordt helemaal niet mooi daardoor. Ik vind gewoon dat de tatoëerder de klant de tekst op een briefje wilt laten schrijven. Ofzo.


    -

    Pech voor haar?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Daarvoor heeft de mens nou ook wat handigs bedacht: Een techniek waarmee je tattoo's kunt laten weghalen! JEEJ!
    --'
    Tattoo staat haar ook gewoon niet..


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    Daarvoor heeft de mens nou ook wat handigs bedacht: Een techniek waarmee je tattoo's kunt laten weghalen! JEEJ!
    --'
    Tattoo staat haar ook gewoon niet..


    Dat gaat niet altijd even makkelijk, en je ziet het altijd nog, want het resultaat is niet mooi.


    -

    Esmaye schreef:
    Weet je, ik vind dat dat niet kan. Ik vind dat degene die dat overkomt echt de tatoëerder aansprakelijk moet stellen. Je kunt het weg laten halen, maar dat is erg duur. En nu heeft toevallig Hayden heel veel geld, maar andere mensen wat minder en misschien kunnen zij het niet betalen.
    net alsof haar tatoeeërder weet hoe je leven zonder spijt in het Italiaans moet schrijven!hy doet gewoon wat zij zegt hrr.


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    dat zuigt hard xD Maar goed dat ik geen tekst ga laten zetten xDD


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Das bale... Daar kan je zelf tog niks aan doen? das de schuld van die tattoëerder.


    What makes you different, makes your beautiful!