• Hallo allemaal,

    We (De mod's van Quizlet) hebben bij deze besloten dat topics die mensen zoeken om iemand te bombarderen met rot berichten verboden zijn.
    Dit gebeurt steeds vaker, tuurlijk is het niet leuk als je boos op iemand bent die jou pijn gedaan heeft (of andere redens..)
    Maar om dat gelijk half Quizlet op die persoon af te sturen om hem/haar verrot te schelden of te spammen? Dat gaat veel te ver.

    Praten werkt altijd het beste! 1 op 1!
    Word er na deze regel nog zo'n topic geopend? Dan krijgt de topic-opener een waarschuwing.
    Geen oorlogen meer met spamberichten op Hyves, Netlog enz..

    Mvg, De mods van Quizlet.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik deed het niet, ik was braaf :Y) hoezo stoef ik?


    You're a star in heaven.

    Ik vind goed dat jullie deze regel toepassen. Om eerlijk te zijn vond ik het ook niet echt eerlijk om meerdere mensen -waarvan drie kwart nieteens weet waar het over gaat- tegen 1 iemand op te zetten.


    -

    Mvg de mods van Quizlet..
    Zijn de laatste 2 op hyves niet door mods gekomen? :'D
    Maar ok, beter zo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Mvg de mods van Quizlet..
    Zijn de laatste 2 op hyves niet door mods gekomen? :'D
    Maar ok, beter zo.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Screwed schreef:
    Mvg de mods van Quizlet..
    Zijn de laatste 2 op hyves niet door mods gekomen? :'D
    Maar ok, beter zo.

    idd toch?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Misschien omdat we het ook daarom verboden hebben?
    Mods zijn ook maar user met een extra functie.
    Het ging gewoonte ver.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ja, mooi zo. _O_


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Screwed schreef:
    Mvg de mods van Quizlet..
    Zijn de laatste 2 op hyves niet door mods gekomen? :'D
    Maar ok, beter zo.


    Ja, inderdaad. Maar zoals Rick zei, zijn mods eigenlijk ook users. En nu hebben we een regel die voor alle users geldt, dus… Mooi toch? (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Doe ik sowiezo al niet. Als iemand me niet aanstaat op hyves weet ik het mooi gemaakt:

    BLOKKEREN!

    Waarom hebben zoveel mensen nog nooit hiervan gehoord? Triest hoor :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Jeej, hier ben ik blij mee (krul)

    Okeedan.. O_o
    Wist niet dat die dingen zo ver gingen x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    jaa ik vond zoiets al te ver gaan :')


    -

    Haha, met die regel kan ik wel leven, is niet meer dan normaal. Maar stel nu dat er een user is die wordt aangevallen op Netlog zonder enig reden door een heleboel mensen. Mag hij / zij dan nog wel een topic openen met daarin 'Help, wat te doen?'. Of is dat ook verboden.
    Die persoon vraagt ons dan niet om meteen terug te gaan schelden met z'n allen, maar gewoon om hulp, wat hij / zij nu moet doen. Dus in principe mag dat toch? :'D

    Prodigy schreef:
    Haha, met die regel kan ik wel leven, is niet meer dan normaal. Maar stel nu dat er een user is die wordt aangevallen op Netlog zonder enig reden door een heleboel mensen. Mag hij / zij dan nog wel een topic openen met daarin 'Help, wat te doen?'. Of is dat ook verboden.
    Die persoon vraagt ons dan niet om meteen terug te gaan schelden met z'n allen, maar gewoon om hulp, wat hij / zij nu moet doen. Dus in principe mag dat toch? :'D

    Dat wel, maar zolang er maar niet gevraagd wordt om iemand aan te vallen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben blij met die regel _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.