• heb gelezen dat er vandaag bij Media markt de Sims 3 voor 25,- was. Maar iemand zei dat alle spellen 25,- waren. En toen vroeg ik het eens toen zei iemand anders weer dat GTA en nog een paar andere 25,- waren. Weten jullie het? OF alleen Sims 25,- is, of dat alle spellen zo goedkoop zijn. Ik heb al op de website gekeken maar zoals altijd snap ik die hele website niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Op de raclame zeiden ze geloof ik dat verschillende spellen voor €25 waren, maar ik zou niet weten of daar ook de sims3 bij hoort :X

    Als ik jou was, zou ik even langs gaan. Want elke 3 uur zijn er andere aanbiedingen vandaag en morgen :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het spijt me, I don't know (cat)


    .

    Hopeless schreef:
    Als ik jou was, zou ik even langs gaan. Want elke 3 uur zijn er andere aanbiedingen vandaag en morgen :3
    Naja, het is 20 minuten rijden. XD En meestal hebben mijn ouders er niet zo'n zin in om daarheen te rijden. Misschien vraag ik straks wel :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ga straks Sims3 halen, die is 25 euro ;3


    Destroy what destroys you.

    xMAGNIFICENT schreef:
    Op de raclame zeiden ze geloof ik dat verschillende spellen voor €25 waren, maar ik zou niet weten of daar ook de sims3 bij hoort :X
    Die is wel 25,- maar om dat spel gaat het me niet :Y) Anders kon ik bij de Ps3 games gluren ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Als hij echt 25,- kost, ga ik hem morgen halen. Nu nog mijn ouders overtuigen --'


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    Als hij echt 25,- kost, ga ik hem morgen halen. Nu nog mijn ouders overtuigen --'
    Volgens mij is het alleen vanavond ö


    I live for the applause, you will die for it.