• heey,
    Ik wil een andere usernaam, maar die ik wil is bezet. Door iemand die al 3 jaar niet online is geweest. Hij/zij heeft zijn/haar priofiel aangemaakt en daarnaa is mij/zij niet meer online geweest.

    Dit had een vriendin van mij ook.

    Dus mijn suggestie is: als iemand een langere tijd niet online is geweest(zeg 1 jaar) dat die genen dan een mail krijg van:'je bent al 1 jaar niet on geweest, mogen we je profiel verwijderen' of 'je bent al zolang niet online geweest, even een herrinering' of zo.

    Want vaak heb je dat je je ergens aanmelt en het daarna vergeet. En dan krijg je dit soort situaties(en dat is best vervelend).

    (Dit is niet tegen die gene bedoelt)

    dit is het profiel van degene die ik bedoel:
    nemo
    -xx-
    Want vinden jullie er van en is het mogelijk?

    Edit:
    of een mailtje als herrinering van je bent zo lang niet on geweest


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik heb wat vandaag.
    Eerst geef ik een goed antrwoord op de moeilijkse vraag van NA. En nu heb ik een goede surgestie.
    Ik ben op dreef:Y)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)het is een naam van een lied(mijn lievelings lied en het eneige die ik bijna kan spelen)
    die kan ik niet aanpassen anders is het niet meer de naam van het lied.

    O how I wish for soothing rain..
    Wat speel je dan? n_n
    En ik ben VOOR, hoewel het toch niet zal gebeuren. Veel mensen hebben zoiets al voorgesteld.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    O how I wish for soothing rain..
    Wat speel je dan? n_n
    En ik ben VOOR, hoewel het toch niet zal gebeuren. Veel mensen hebben zoiets al voorgesteld.

    keyboard(ik kan hem nog niet helemaal maar het gaat goed)
    en ik vind die tekst zo mooi, ik heb hem nu opstaan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik vind het best irritant voor al die mensen die een usernaam willen die bezet is door iemand die niet eens on komt ><
    ik hoop voor jullie dat het toch nog wordt ingevoerd van die mail


    You're a star in heaven.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    keyboard(ik kan hem nog niet helemaal maar het gaat goed)
    en ik vind die tekst zo mooi, ik heb hem nu opstaan

    Ik ben Nemo intussen een beetje zat.
    Maar het zou idd wel een gave username zijn. Hoewel het door elkaar gehaald wordt met 'Finding nemo' :'D
    Het betekend trouwens iets van niemand of iemand zonder naam ofzo in het latijn.. ofzo :'D Wist je dat al? n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Ik ben Nemo intussen een beetje zat.
    Maar het zou idd wel een gave username zijn. Hoewel het door elkaar gehaald wordt met 'Finding nemo' :'D
    Het betekend trouwens iets van niemand of iemand zonder naam ofzo in het latijn.. ofzo :'D Wist je dat al? n_n
    ja wist ik voelt zich opeen heel slim
    en dat vind ik ook zo mooi aan dat lied
    hoi ik ben niemand n_n


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    En toch vind ik het een heel goed idee.
    Ik heb namenlijk precies hetzelfde ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    En toch vind ik het een heel goed idee.
    Ik heb namenlijk precies hetzelfde ._.

    das k*t hé. zejer omdat als je de eerste letter zonder hoofdletter wil hij het ook niet pak(hij/zij heeft wel de eertse letter als hoofdletter)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Dit gaat niet dooor. Hier is al veel over ge'klaagd' maar Rutger wil het niet. Die mensen kunnen altijd nog terug komen en hij gaat ook niet zoiets maken als een mail aan die mensen. Verzin maar een andere naam ^^

    hij/zij is nog nooit on geweest en dan kunnen ze toch een nieuwe maken.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ik vind het een goed idee,dat er dan een mail komt als iemand al langer dan 1 jaar niet online is geweest!


    I love you,but you don't love me!

    Dat was al eens voorgesteld geweest. En ik denk dat dat is afgewezen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vind het een goed iedee, ik kan mijn eigen naam ook niet gebruiken door iemand die al heel lang niet online is geweest:(


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    2Krull4U schreef:
    Dit gaat niet dooor. Hier is al veel over ge'klaagd' maar Rutger wil het niet. Die mensen kunnen altijd nog terug komen en hij gaat ook niet zoiets maken als een mail aan die mensen. Verzin maar een andere naam ^^

    Zoals krulls al zegt.


    Tanya is de beste.

    Ik ben er tegen. En zo'n groot probleem is het niet. Dan verzin je maar een andere naam