• heey,
    Ik wil een andere usernaam, maar die ik wil is bezet. Door iemand die al 3 jaar niet online is geweest. Hij/zij heeft zijn/haar priofiel aangemaakt en daarnaa is mij/zij niet meer online geweest.

    Dit had een vriendin van mij ook.

    Dus mijn suggestie is: als iemand een langere tijd niet online is geweest(zeg 1 jaar) dat die genen dan een mail krijg van:'je bent al 1 jaar niet on geweest, mogen we je profiel verwijderen' of 'je bent al zolang niet online geweest, even een herrinering' of zo.

    Want vaak heb je dat je je ergens aanmelt en het daarna vergeet. En dan krijg je dit soort situaties(en dat is best vervelend).

    (Dit is niet tegen die gene bedoelt)

    dit is het profiel van degene die ik bedoel:
    nemo
    -xx-
    Want vinden jullie er van en is het mogelijk?

    Edit:
    of een mailtje als herrinering van je bent zo lang niet on geweest


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Nou, ik vind het wel een goed idee als er na een hele lange tijd een berichtje van Q word gestuurd naar de mail van 'Je bent al langer dan zolang niet online geweest.' En verder niets.


    Your make-up is terrible

    Mannequin schreef:
    Ik ben er tegen. En zo'n groot probleem is het niet. Dan verzin je maar een andere naam
    voor veel mensen is het wel een probleem.
    en wat is er mis mee ik bedoel we krijgen hier voor alles een mail maar voor dit gaat niet?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Je kan ook die gene een gbtje sturen of ze misschien naam wil veranderen zodat jij nemo kan nemen.
    Meeste mensen krijgen er toch mail van.


    Mew <3

    TeddyMurder schreef:
    Nou, ik vind het wel een goed idee als er na een hele lange tijd een berichtje van Q word gestuurd naar de mail van 'Je bent al langer dan zolang niet online geweest.' En verder niets.

    zoiets lijkt me ook wel handig


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    (...) voor veel mensen is het wel een probleem.
    en wat is er mis mee ik bedoel we krijgen hier voor alles een mail maar voor dit gaat niet?
    Ohja echt een heel erg probleem. Nou sorry hoor, als dat al een probleem is... Die mensen nemen maar een andere naam en geloof me, nog niet alle namen zijn bezet.

    En waarom zou je bijhouden wie een jaar niet on is geweest en dan de moeite doen diegene te mailen. Miss heeft die een andere mail. Who knows.

    Air schreef:
    Je kan ook die gene een gbtje sturen of ze misschien naam wil veranderen zodat jij nemo kan nemen.
    Meeste mensen krijgen er toch mail van.

    ik hoop het, ik hbe het net gedaan.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    viedeogame schreef:
    volgens mij was zoiets al eens eerder voorgesteld en ging dat niet door 8D


    Inderdaad. Het is zelfs al zéér vaak voorgesteld en altijd afgewezen. Om de simpele reden dat users altijd kunnen terugkomen en we dus geen accounts kunnen verwijderen. Voila. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Mannequin schreef:
    (...)Ohja echt een heel erg probleem. Nou sorry hoor, als dat al een probleem is... Die mensen nemen maar een andere naam en geloof me, nog niet alle namen zijn bezet.

    En waarom zou je bijhouden wie een jaar niet on is geweest en dan de moeite doen diegene te mailen. Miss heeft die een andere mail. Who knows.

    voor sommige wel en ik wil deze naam.
    en zij/hij is noch nooit online geweest dus waarom nie. ik bedoel we krijgen voor ze veel dingen een mail.
    en dan is q ook opgeruimder en meschien ook wel sneller.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    En wat als iemand een mail krijgt met: wil je dat we jouw account verwijderen. En die persoon klikt op 'nee'? Dan heeft het nog steeds geen nut

    Mannequin schreef:
    En wat als iemand een mail krijgt met: wil je dat we jouw account verwijderen. En die persoon klikt op 'nee'? Dan heeft het nog steeds geen nut
    ik bedooel het meer als een herrinering van je hebt dit account ook noch.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Escapist schreef:
    (...)

    Inderdaad. Het is zelfs al zéér vaak voorgesteld en altijd afgewezen. Om de simpele reden dat users altijd kunnen terugkomen en we dus geen accounts kunnen verwijderen. Voila. ^^

    het is geen trug komen want hij/zij is nog nooit on geweest.en naar 3 jaar opeens weer trug willen komen lijkt me een beetje raar.
    + je kan binne 2 tellen een nieuwe maken


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Pech gehad kies een andere naam, het komt er toch nooit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rickjuh schreef:
    Ik denk niet dat we dit kunnen waarmaken.
    Aangezien Users altijd terug kunnen komen.

    Ja maar ik denk zelf niet dat ze teryg komen. Serieus,echt ik denk niet dat ze terug komen.

    Ik ben voor denk ik :)

    Als diegene later toch weer op Q wil, kan hij/zij gewoon weer een nieuw account maken...
    ...lijkt me

    En anders is het ook wel goed om een mailtje te krijgen van: je bent al … niet meer online. Als herinnering.
    Ik bedoel ik was Q ook vergeten nadat ik een account had gemaakt. Daarna kreeg ik een notificatie van een gastenboekberichtje en toen ben ik zeg maar verslaafd geraakt :Y)

    xoxo


    If you're going to hell, keep going

    Ik vind niet dat we dit kunnen maken aangezien er veel users die nooit meer online komen best goede quizzen hebben en deze suggestie word meestal ook afgewezen. En als die gene in de mail van wil je, je account verwijderen en hij drukt op nee heeft het geen nut. Verzin maar gewoon een andere naam.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.