• Wat is dit nu weer?

    Waarom vinden jongens het zo interessant om naar voetbal te kijken?

    Zo was het dat een paar dagen geleden mijn liefje bij mij bleef slapen. De hele avond heeft hij bijna niet naar mij gekeken. De hele tijd waren zijn ogen gericht op dat stomme televisiescherm met een voetbalmatch.

    Wat moet ik hier aandoen?
    Hulp en raad graag.


    xX_tink_Xx

    Aurelia schreef:
    Oke misschien ben ik hier nogal conservatief in maar ik vind toch dat als hij voetbal wil gaan kijken en jij daar helemaal geen zin in hebt, dat hij dat maar thuis mag gaan doen. Als ik een vriend heb en die komt bij me logeren, dan lijkt het me een stuk leuker andere dingen te gaan doen. Tuurlijk, als ie graag een wedstrijd ziet no problem maar als het meer regel dan uitzondering wordt wanneer hij op bezoek komt dan vind ik het eentonig en heb ik zoiets van: daar is de deur, ik vermaak me alleen wel.

    Jongens hé

    Geen stekkers uittrekken of dergelijke, daar komt toch alleen maar ruzie van. Gewoon eens een goed gesprek met hem starten.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Dat ken ik, mijn vriend wou één voetbalwedstrijd niet afzeggen voor mij :'3


    I don't need words to feel those lips.


    Tja, dat zit in hun aard. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn broer háát voetbal, mijn beste vriend háát voetbal, mijn vader háát voetbal, wat is een wereldje zonder veel voetbalfans in je 'vriendenkring' toch leuk. Doe sexy, verleid hem, kus hem of die shit, misschien zal hij dan wat meer geïnteresseerd zijn :9~


    Only losers can act the way you do

    Ik hou ook van voetbal hoor;)
    en als je er niet van houdt kijk gewoon gezellig mee daarna kun je tog iets kijken wat jij leuk vindt??;)

    Aurelia schreef:
    Oke misschien ben ik hier nogal conservatief in maar ik vind toch dat als hij voetbal wil gaan kijken en jij daar helemaal geen zin in hebt, dat hij dat maar thuis mag gaan doen. Als ik een vriend heb en die komt bij me logeren, dan lijkt het me een stuk leuker andere dingen te gaan doen. Tuurlijk, als ie graag een wedstrijd ziet no problem maar als het meer regel dan uitzondering wordt wanneer hij op bezoek komt dan vind ik het eentonig en heb ik zoiets van: daar is de deur, ik vermaak me alleen wel.

    helemaal mee eens. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.