• Ik ga een poging doen om een boek schrijven. Ik heb er al een kaft voor gemaakt.

    Mening?

    xxx


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind de kaft erg mooi. Als ik die zou zien zou ik wel zin krijgen om die te gaan lezen eigenlijk. Al is het maar uit nieuwsgierigheid van het plaatje.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ö mooi, hoe heb je dat gedaan?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind de kaft erg mooi. Als ik die zou zien zou ik wel zin krijgen om die te gaan lezen eigenlijk. Al is het maar uit nieuwsgierigheid van het plaatje.

    Dat heel erg lief maar ik zet het niet op quizlet;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    BrokenQueen schreef:
    Ö mooi, hoe heb je dat gedaan?

    xX

    paint xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    hij ziet er wel cool uit!!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    hopelijk ligt hij snel in de winkel.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ikhouvanje schreef:
    hopelijk ligt hij snel in de winkel.

    Moet nog beginnen :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Boek: doen!
    Kaft: Supermooi!
    Maar de titel zou ik in het Nederlands doen, aangezien je verhaal ook in het Nederlands is. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het is een mooie kaft, maar begin eerst met je boek. (;

    Ik vind hem erg mooi! Maar vind het een beetje raar met het dubbele beeld van het meisje. :X


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vet gaaf. :Y)

    xBillster schreef:
    Boek: doen!
    Kaft: Supermooi!
    Maar de titel zou ik in het Nederlands doen, aangezien je verhaal ook in het Nederlands is. (:

    Maar das zo normaal :X
    Ik wil zeg maar geen standaard schrijfster zijn :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mooi mooi :]

    Schrijf jij maar lekker je boekje :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    wow, mooie cover. Benieuwd naar het verhaal c;


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik vind de kaft erg mooi. Ik ben benieuwd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.