• Die van de vijfduizend heb ik geloof ik gemist, maar dit keer was ik er op tijd bij. Zie hier mijn 6000e forumpost! En ja, ik snap dat dit voor sommigen een lachertje is dat ik blij ben met deze ''mijlpaal'', maar ik vind het toch even leuk om te zeggen! *O*

    Hier is taart en koekjes. Pak wat en feest met me mee! (:





    Vraag van de dag: Wat is jouw favoriete koekje?


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd Annemarije! *O*

    Mijn favoriete koekje bestaat niet, want ik houd niet zo van koekjes. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh wauw, dat eerste ding. Ik weet niet precies of het nou taart is of een gigantisch koekje, maar ik wil het. *.*

    Gefeliciteerd! *O*
    Ik heb niet echt een favoriet koekje, denk ik. Alles met chocola gaat er bij mij wel in.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciflapstaart! *O*
    Ehhh. Oké, dankjewel, nu heb ik een identiteitscrisis. Ik ben verzot op koekjes en ik kan echt niet kiezen. D:
    Oa, boterkoek, zandkoekjes (gemaakt van zandtaartdeeg), speculaasjes, sprits (god wat mis ik die), chocoladekoeken, jodenkoeken, roze koeken, verschillende soorten cakejes met glazuur erover, oreo's en nog zoveel andere dingen.
    Dankjewel Annemarije, nu heb ik honger en zin in koekjes.


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd.^^
    Mijn favoriete koekje... waarschijnlijk mergpijpjes (zonder cake). Al ben ik ook dol op heel veel paas- en kerstkoekjes. ;'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd!
    Dat tweede plaatje ziet er heeeeel lekker uit c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    GEFELICITEEERD!!!!!

    Mij kan je blij maken met roomboter koekjes.


    Vampire + Servant = Servamp

    Dankjulliewel! Woh =D

    Foei, Fabsel. Koekjes zijn zo lekker. Hmmmmmm. :9~
    Ehm, Inge, ik heb geen idee ik dacht dat het een taart was maar nu je het zegt is het misschien wel een ingezoomd koekje. D':
    Alright Sofie, jij houdt iets te veel van koekjes. Nah - I don't blame you. Zoveel koekjes, I can't. Sorry voor de lekkere honger!
    Mergpijpjes lust ik geloof ik niet Natas, dat smaakt toch naar cocos of er zit een raar soort spul in?
    Ja ja ja je hebt gelijk, Sanne. Konden we koekjes maar uit het beeldscherm trekken. Yay for our fantasy. *O*
    Koekjes zijn gewoon heerlijk, Ellen!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 11:20 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Jingim schreef:
    Gefeliciflapstaart! *O*
    Ehhh. Oké, dankjewel, nu heb ik een identiteitscrisis. Ik ben verzot op koekjes en ik kan echt niet kiezen. D:
    Oa, boterkoek, zandkoekjes (gemaakt van zandtaartdeeg), speculaasjes, sprits (god wat mis ik die), chocoladekoeken, jodenkoeken, roze koeken, verschillende soorten cakejes met glazuur erover, oreo's en nog zoveel andere dingen.
    Dankjewel Annemarije, nu heb ik honger en zin in koekjes.


    Dankjewel, nu wil ik boterkoek terwijl ik een hekel heb aan bakken en net mijn ontbijt achter mijn kiezen heb. :')

    MAAR GEFELICITEERD ANNIEEE!!!!!
    Ik kan alleen geen plaatje droppen, want mijn pc doet vervelend. xd

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 11:21 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Dankjewel, nu wil ik boterkoek terwijl ik een hekel heb aan bakken en net mijn ontbijt achter mijn kiezen heb. :')

    MAAR GEFELICITEERD ANNIEEE!!!!!
    Ik kan alleen geen plaatje droppen, want mijn pc doet vervelend. :P

    Het is het idee dat het doet, thank you lady! <3


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciflapstaart met zoveel posts.
    Weet je wat lekker is? Kersen Monchoutaart. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Gefeliciflapstaart met zoveel posts.
    Weet je wat lekker is? Kersen Monchoutaart. :9~

    Dat was niet de vraag though. :Y)
    Ik hou niet van kersen helaas pindakaas. En je favoriete koekje? ;'D


    Pretty is just a pretty word.

    Oh, gefeliciteerd.

    Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik dat aantal had...

    In ieder geval; mijn favo koekje is chocolate chip :3

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 12:02 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mulleroni schreef:
    Dankjulliewel! Woh =D

    Foei, Fabsel. Koekjes zijn zo lekker. Hmmmmmm. :9~
    Ehm, Inge, ik heb geen idee ik dacht dat het een taart was maar nu je het zegt is het misschien wel een ingezoomd koekje. D':
    Alright Sofie, jij houdt iets te veel van koekjes. Nah - I don't blame you. Zoveel koekjes, I can't. Sorry voor de lekkere honger!
    Mergpijpjes lust ik geloof ik niet Natas, dat smaakt toch naar cocos of er zit een raar soort spul in?
    Ja ja ja je hebt gelijk, Sanne. Konden we koekjes maar uit het beeldscherm trekken. Yay for our fantasy. *O*
    Koekjes zijn gewoon heerlijk, Ellen!


    Ehm nee, ik lust geen kokos xD.
    Er zit een hele lekkere crème in. :'3


    Nomnomnom.
    Foto zonder cakevulling valt niet mee.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 11:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dankjewel Kim!

    En Natas, is dat eentje zonder cakevulling? Wat is dan het verschil qua uiterlijk? Want ik neem aan dat de vulling binnenin zit? :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd!!!

    Mijn favoriet: Oreo!:9~


    Queer zijn is gewoon alles