• Wij hadden sinds dit schooljaar een leraar op school. Hij was leuk, maar niet leuk leuk. Maar hij gaat weg:(
    Ik kon bij hem dus echt alles kwijt, en hij gaf altijd advies waar ik ook echt iets aan had op problemen.
    Zijn kijk op het leven heeft me aan het denken gezet, en ik bewonder zijn visie op de wereld echt heel erg. Ik heb ontzettend veel van hem geleerd, en voel me op de een of andere manier heel veilig bij hem.

    Ik ben niet verliefd, mochten jullie dat nu denken. Ik heb het me ook wel eens afgevraagd, maar het is echt niet zo;).
    Hij is gewoon een ander soort leraar, eentje waarmee je kan praten, en discussieëren, en die je behandeld als een gelijke, en niet als een leerling.
    Het voelt als een soort vriendschap ofzoiets. (jah, met een leraar) En hij is ook niet héél oud. (27 jaar)
    Nu is alleen het probleem dat hij van school gaat, ergens anders werken.

    En ik vind het écht zwaar vervelend. Want nu heb ik eindelijk iemand die ik echt helemaal kan vertrouwen, en die me ook nuttig advies geeft, en dan gaat ie weg:(
    En eigenlijk wil ik best wel contact houden:$ Maar kan dat wel? Ik bedoel, hij is een leraar...
    Denk nu niet dat ik elke middag bij hem op de thee wil(kan ook niet, hij woont 1,5 uur van me afxD) maar gewoon af en toe mailen. Ik heb denk ik best een goede band met hem, maar het kan ook zijn dat hij geen zin heeft om contact te houden...

    Dus:
    Kan ik contact met hem blijven houden, en hoe moet ik dat dan aan hem vragen, als dat zou kunnen? (en ik het durf:P)




    Ik ga hem écht heel erg missen namelijk(huil)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Weetje, je doet me aan iemand denken...
    Maar, zo een band had ik ook vorig jaar met een leraar. Ik ging verhuizen, we hbbn nog contact via msn en mail.
    Xx


    -

    Selfdestruct schreef:
    Weetje, je doet me aan iemand denken...
    Maar, zo een band had ik ook vorig jaar met een leraar. Ik ging verhuizen, we hbbn nog contact via msn en mail.
    Xx

    Oké, maar hoe vraag je dat dan? Want ik ben bang dat het zo maf gaat klinken als ik aan een leraar z'n msn ofzo ga vragen:$

    en en en... op wie lijk ik dan?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Spreek hem na de les ofzo even apart en zeg hem dat je graag contact met hem zou houden, omdat je veel steun aan hem hebt en goed met hem kunt praten. Hij zal wrsch zijn emailadres wel geven, maar beloof hem mss dat je hem niet iedere dag gaat mail XD Good luck!!

    UseSomebody schreef:
    Spreek hem na de les ofzo even apart en zeg hem dat je graag contact met hem zou houden, omdat je veel steun aan hem hebt en goed met hem kunt praten. Hij zal wrsch zijn emailadres wel geven, maar beloof hem mss dat je hem niet iedere dag gaat mail XD Good luck!!

    Haha, ik zal erbij zeggen dat ik hem niet zal stalken:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Vraag z'n mailadres, (nerd)

    Jammer bij mij sucken die leraren, Ze geven allen maar straf bij mij


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Lovejoy Schreef:
    Vraag z'n mailadres,

    Moet je doen ;'D


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    LeavingLaura schreef:
    (...)
    Moet je doen ;'D

    Oké, ik zal z'n e-mail vragen?
    Maar hoe?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Vraag gewoon of je hem mag mailen, als je een probleem hebt, & dan geeft hij je zijn email wel :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Geke schreef:
    (...)
    Oké, ik zal z'n e-mail vragen?
    Maar hoe?

    Ask'en.

    xGOSSIP schreef:
    Vraag gewoon of je hem mag mailen, als je een probleem hebt, & dan geeft hij je zijn email wel :)

    bij ons op school hebben we 'smartschool' dat is dus een soort schoolsite waarop elke leerling een account heeft,en ook kan mailen naar elke leerkracht (:

    hebben jullie niet zoiets ?

    xx


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    bij ons op school hebben we 'smartschool' dat is dus een soort schoolsite waarop elke leerling een account heeft,en ook kan mailen naar elke leerkracht (:

    hebben jullie niet zoiets ?

    xx

    das het kutte, hij gaat van school af, dus dan zal dat ook wel vervallen.
    Maar volgens mij hebben we dat niet eens trouwensxD
    Of iniedergeval niet alle leraren. Hij niet:(


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?