• De stelling van vandaag luidt:
    Er zou een duidelijk label moeten zijn voor niet op dieren geteste producten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    BAM!

    Mee eens. Ik ben zwaar tegen dierentesten en ik vind dan ook dat het goed op een product zou moeten staan als het niet op dieren getest is. Het is namelijk verschrikkelijk hoe wij mensen dieren vermoorden voor ons eigen bestwil!


    Get back motherfuckerz'

    mee eens


    -

    Mee eens.


    History is not hatred.

    Mee eens. Want bij elk product dat ik gebruik kan natuurlijk op dieren zijn getest! Dus ik vind dat ze dat wel moeten doen! _O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens, dat kan veel bedrijven schade aanbrengen omdat mensen de producten niet kopen -> nog slechter voor de economie.


    BAM!

    Wat RandomRhythm zegt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @RandomRhythm
    Moeten die bedrijven maar niet op dieren testen.

    Mijn mening
    Mee eens. Ik wil geen op-dieren-geteste make-up en dergelijke.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Wel mee eens ofzo. Zo kan je zien wàt je koopt en wat er mee gebeurt is voor je het kocht.


    Tanya is de beste.

    Niet mee eens, want volgens mij is het grootste gedeelte van de producten op dieren getest en dan zou dat allemaal ineens minder verkocht worden. Ze moeten maar gewoon langs de Bodyshop :Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    EEns!

    eens

    de mensen van de winkel weten het meestal niet en je kunt het ze ook niet echt kwalijk nemen. Dus het is wel handig


    If you're going to hell, keep going

    Oneens. Want als je het met elkaar vergelijkt - als het niet getest staat het erop,en als het wél getest is staan het er niet op? - de mensen die dan tegen dierenleed zijn gaan heus wel kijken of het er toevallig niet bijstaat.
    Bovendien gaat de investering van de bedrijven omlaag.


    -

    Esmaye schreef:
    Oneens. Want als je het met elkaar vergelijkt - als het niet getest staat het erop,en als het wél getest is staan het er niet op? - de mensen die dan tegen dierenleed zijn gaan heus wel kijken of het er toevallig niet bijstaat.
    Bovendien gaat de investering van de bedrijven omlaag.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja, zo wordt er denk ik minder verkocht van de producten die wel op dieren worden getest, en gaan hun op zoek naar alternatieven.


    blame the bully.