• Niet zo moeilijk..
    Maar geen antwoorden zoals: Internet, of TV ofzo..


    -

    Via een clip op Tv

    Oke. =']


    -

    Ik zat op de computer en toen kwam ik het woordje tokio hotel tegen en toen ging ik op google opzoeken wat het is en toen stond er dat het een duitse band is. en toen ging ik op youtube tikte ik tokio hotel in. en toen kwam ik bij het liedje schrei uit. Ik vond toen schrei echt helemaal geweldig(nu nog steeds) en was meteen verkocht bij gustavxD en toen keek ik verder en toen zag ik tomxD

    Dit topic is er toch al? Ik zoek die andere en als het inderdaad zo is, slotje op deze.

    Van een vriendin die helemaal gek was van Bill , en ze beschreef het zo ; en echt je moet die opzoeken , en die zanger is echt mooi , zijn haar is echt leuk het staat zo recht het is zwart met zo blond erin etc.. allemaal via telefoon , maar ze wist de naam niet meer van de groep op msn begon ze er weer over en wist ze de naam weer en zo is het begonnenn.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik begon me mateloos te irriteren aan monsoon. Niet dat ik dan zo zeer die clip bleef kijken, maar gewoon, altijd tv aan op achtergrond, en dan hoorde je 'm steeds -.-

    Om gek van te worden! En ik had nog niet zoo heeeeeel goed gekeken hoe ze eruit zagen.

    Toen ging ik op vakantie, en mijn vriendinnen belde in eens;

    "WE GAAAAN NAAR TOKIO HOTEL!"

    "Oke.. wie zijn dat? En, ehhh even vanaf het begin, en dan opnieuw x'D "

    Naja... toen zat ik echt van: Hmmm right.

    Maar toen liet een vriendin mij allemaal foto's zien, *de eerste alleen van Tom* en toen zat ik weg te kwijlen xD...

    En het eerste liedje (na monsoon dan) was love is dead enzo die ze liet horen, en toen zocht ik thuis alllleeee nummers op x)

    *TADA*

    via een vriendin en die had me een link gegeven vaan schrei en ik ging luisteren en vond dat wel leuk en zo. daarna kwam er een intervieuw op tmf met hun en dat had ik zitten kijken. en vond ik intressant. en hoorde ik monsoon vond ik een leuk nummer maar luisterde niet zo veel.
    een paar weken daarna maakte mijn vriendje het toen uit maar wilde ook geen vrienden meer met me zijn en daar had ik het meeste verdriet van en ben ik meer th! gaan luisteren. en zo ben ik fan geworden!

    x


    http://dwergiie.blogspot.com/

    op de TV zag ik ze voor het eerst en toen ging ik ze opzoeken op internet!*doordat ik ging zoeken kwam ik ook op quizlet terecht*
    en zo het hele verhaal :P en toen begon ik liedjes te luisteren enz en jah zo is het ervan gekomen ^^

    op tv zag ik monsoon en ik werd meteen verlieft op bill en tom...en toen ging ik dus vanalles verzalmelen (posters,, plaatjes,, filmpjes enz.) en toen leerde ik via hyves "krullebol" kennen en dankzij haar zit ik nu op quizlet..

    Op internet, door een foto van Tom. Kvond m meteen lkkr, dus dat werd research doen;)


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik zapte naar TMF en daar zag ik monsoon, ik was meteen verkocht. Ik heb toen vorige zomer de hele dag dat lied geluisterd, in totaal zeker meer als 500x gehoord ofzow:S

    Ik zapte naar TMF en daar zag ik monsoon, ik was meteen verkocht. Ik heb toen vorige zomer de hele dag dat lied geluisterd, in totaal zeker meer als 500x gehoord ofzow:S

    JA IK OOK PRECIES ZO :'DD


    don't Worry...Be gay.

    Toevallig:P


    De tv Stond open op TMF. Ik hoorde Monsoon Ik vond dat liedje al van het begin fantastisch. Ik werd verslaafd aan dat liedje. X) Mijn Moeder werd knettergek.


    It even took me by surprise


    De tv Stond open op TMF. Ik hoorde Monsoon Ik vond dat liedje al van het begin fantastisch. Ik werd verslaafd aan dat liedje. X) Mijn Moeder werd knettergek.


    Ja, dat had ik dus ook, toen ik het de hele vakantie op had staan werden mijn ouders echt gek ervan:P