• Niet zo moeilijk..
    Maar geen antwoorden zoals: Internet, of TV ofzo..


    -

    Bij mij was mn nichtje er helemaal gek van.. Ik vond ik het maar niks, alleen toen gingen we logeren & heeft ze me een dag en een nacht lang TH foto's en filmpjes laten bekijken.. En de muziek natuurlijk laten horen.. ;)
    Nou, de volgende dag had ik Zimmer 483 in huis! (L)

    Bij mij was mn nichtje er helemaal gek van.. Ik vond ik het maar niks, alleen toen gingen we logeren & heeft ze me een dag en een nacht lang TH foto's en filmpjes laten bekijken.. En de muziek natuurlijk laten horen.. ;)
    Nou, de volgende dag had ik Zimmer 483 in huis! (L)

    Koewl nichtje heb jij, ik heb zelf 5 mensen fan gemaakt(dance)
    Vet trots op(yeah)

    internet,2 jaar geleden,toen had Bill nog vn dat iets korter haar.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Monsoon op TMF + Quizlet


    Sweet dreams will come true.

    me vader kijkt àltijd duitse tv, dus ik hoorde leuke muziek en ging kijken ^^

    Een vriendin die ze goed vond wou een liedje van hun doorsturen en ik heb dat geaccepteerd het heeft twee maanden geduurd dat ik uiteindelijk eens zei vn kom kga er eens naar luisteren en ik vond het meteen goed.. (ik ben nl. altijd zo voor nieuwe groepen, nja niets aan te doen ^^)
    en toen ik hun clip zag van monsoon had ik niet door dat dat het engels was vn durch den monsun en ik dacht continue vn damn ik ken die melodie enjaah..
    dan wist ik het ook dat zij het waren hé ;)
    x

    Op de een of andere manier kwam ik op internet dus TH tegen, en toen ging ik informatie over ze zoeken en liedjes luisteren! Toen vond ik het al helemaal geweldig <'33

    via me pc xD

    ik zat voor de pc op een chatbox ofzo en toen begon ineens iemand over Tokio Hotel en toen ging ik at maar even opzoeken, het was volgens mij iets voordat Tokio Hotel doorbrak in Nederland, en dan bedoel ik echt doorbrak van Monsoon

    Ahm, ik liep een keer in Duitsland in de winkel en toen draaiden ze Schrei op de radio. Sindsdien ben ik er verslaafd aan. Ik heb toen aan het winkelpersoneel gevraagt wie dat bandje was. Toen ik weer thuiskwam heb ik ze meteen opgezocht op YouTube =D Ik ben dus al sinds 2005 fan ofzo >.<


    Bored.

    ik zag ze op tmf

    Via mijn zus !

    en mijn zus via haar vriendin enz.

    Van een vriendin van mij op de basisschool. Zij was helemaal fan van hun, maar toen waren ze nog niet zo bekend in NL.

    via mijn BF.
    zij vond ze coel enzoo, dus toen ahd ze ook een cdtje met hun liedjes voor mij gmkt, omdat ik DDM ook chill vond, en sinds 8 oktober 2006 ben ik al fan =DDDDD


    Like a phoenix rising from the ashes

    Clip op TV!


    If music be the food of love, play on!