• Niet zo moeilijk..
    Maar geen antwoorden zoals: Internet, of TV ofzo..


    -

    Via een vriendin van mij, ze was daar naar aan het luisteren & ik vroeg wie is dat .. enzo :D


    The aliens are attacking from mars! ö

    Eeh Monsoon, en nee noem me nu geen monsoon trut/slet

    want asjeblief zeg

    via mijn broer,, die gaat in de grote vakantie altijd naar duitsland een festival ofs hij was da (21) ^^
    en ik mocht mee mijn oudrs gingen ook mee ofcourse want ik mocht niet alleen
    en mijn broer had een boekj gkocht en TH stond op de voorkant toen had bill nog kort haartjes^^ enjah dan opzoekwerk gdaan he


    Gilles (ll)

    ik heb tokio hotel lere kenne via een vriendin van mij die kwam op een dag met een poster van ze op sgool en vroeg of ik ze kende ik zei nee toen heeft ze mij het liedje monsoon late hore ik vond het een geweldig nummer dus ben ik er meer gaan over opzoeke op internet en liedjes van hun op youtube gaan zoeke en zo ...

    Ik irriteerde me echt hartstikke dood aan Monsoon +.-'
    Like, ik kende Schrei al, maar ik wist niet dat dat ook de mensen waren die Monsoon zongen.:'D
    Op een dag kwam zo een vriend van mij: 'Ken je Tokio Hotel?' Ik roep zo ja, maar ze zijn echt stom¬¬' Dus hij was fan, en ik werd dus gewoon fan door hem:3
    x


    ok

    oke, beetje lang


    Eerste kende ik geen muziek van hen, ma ik had wel es een foto gezien, en ik vond da die der nie uitzage (khad dan ook die fotoshoot vn Zimmer 483 gezien)

    Maar het meisje da naast mij zat in de klas was daar een ONGELOOFELIJK GROTE fan van. en die had dus ook foto's in haar agenda zitte, maar eerst wisk ik nie da da bill en tom ware en kvond die best wel geil

    Een tijdje later hadde we een soort van misviering op school en ze vroege leerlinge gevraagd voor liedjes te bezorge en mn vriendin die had toen "Heilig" gegeve.

    Op het moment da ze da draaide vondk da al wel een mooie tekst, ma 5 weke later zat ik der nog mee in mn hoofd!!

    Ik heb dus da liedje afgehaalt, gevolgt door een boel andere liedjes, en van het een kwam het ander,.....


    en nu ben ik superfan!!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    ik keek tmf en toen kwam schrei voorbij ( jah in de tijd nog) en ik was meteen beetje bill verslaaft en tja toen ging ik opzoeken enz

    door quizlet en de hitkrant


    xxxDaphne

    Via Monsoon, maar eerst vond ik er dus helemaal geen zak aan en dacht ik dat Bill een wijf was. Later had ik ruzie onder tekenen over Hiphop muziek en toen zei zo'n kutgastje zo: "Nou Naomi, dit is nou eens wat anders dan Tokio Hotel hè?" Ik luisterde het niet eens. Maar toen ben ik het dus gaan luisteren uit een soort protest zeg maar. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.


    De tv Stond open op TMF. Ik hoorde Monsoon Ik vond dat liedje al van het begin fantastisch. Ik werd verslaafd aan dat liedje. X) Mijn Moeder werd knettergek.


    Me 2, en toen op internet zoeken =)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Duitse TV. 8D


    blame the bully.

    Via Julie. Ze bleef maar foto's, filmpjes en liedjes sturen. Ik werd er gek van en besloot toen toch maar een keer te luisteren :').


    I recycle my thoughts.


    Eerst toen Monsoon op tv was, maar ik dacht 'Homooo's, homooo's' en toen ik opvakantie vertrok naar Frankrijk, was mijn nicht een maand lang over ze aan het neuten, dus besloot ik ze eens te luisteren :')

    via internet 3 jaar geleden ofzo.

    Mijn zus zette een liedje van hun op en ik zo; wie is dat? zij; tokio hotel ik; wat? zij; tokio hotel, dan liet ze een foto van hun zien en mijn eerste gedacht van Bill was; Is dat een vrouw?:S Nu weet ik wel beter hoor ^^ dan ben ik meer liedjes van ze gaan zoeken en verslaafd geworden x'D


    We'll never be as young as we are tonight