• Hoeveel zakgeld krijg jij?

    Ik krijg van m'n ouders 10 euro per maand en 10 euro per maand van m'n oma omdat ze het lief vind dat ik haar gras maai. En ik ben 13 jaartjes jong. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    ik krijg 6 euro omdat me ouders het niet zo breed hebben :(

    18 euro per maand, ik ben 16.
    En ik verdien 262 euro p.maand met me werk/stage.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    65 euro, met kleding erbij. En dan moet ik zelf maar zien wat ik waar aan uitgeef


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Niets? :'D Ik werk fulltime, dus ik krijg geen zakgeld/kleedgeld.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik krijg €20 per maand van mijn ouders. En verdien dan nog eens iedere week rond de €35à40 per week van mijn werk. Ook nog iedere week €10 van het thuiswachten. [Iedere dinsdag] En misschien nog eens de zaterdag ofzo een extra oppasbeurt, wat meestal €25 oplevert. En ik krijg ook (bijna) alles wat ik wil van mijn ouders, dus heb niet te klagen ^^ Ben btw 16 jaar.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik krijg 10 euro per week, dus 40 per maand + nog 10 op mijn bankrekening en 70/80 euro kleedgeld per maand.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    50 euro, kleding etc zelf te betalen.
    14 jaar, wordt binnen een kleine maand 15.


    -

    Niks, ik krijg geld als het echt nodig is, hoef bijna niks zelf te betalen.

    25 euro per maand zakgeld
    180 euro per 3 maanden kleedgeld.
    De rest verdien ik zelf bij door op te passen. :]


    I clicked my heels and wished for you.

    20 euro per maand. Ben 14 :3

    50 euro op rekening voor bijzondere grote uitgaven, 15 euro van m'n moeder per maand, 10 euro van opa en oma per maand, 20 euro van m'n vader per week.


    No growth of the heart is ever a waste

    20 euro per maand en ik ben 14 jaar.
    En ik verdien zelf ong. 30 euro per maand

    Héhé,,
    Ik niks.
    Kmoe er zelf vo werken


    You'll be screaming it later..☆

    Niks, en ik krijg ook niks als ik het nodig heb :'). Ik krijg wel studiefinanciering en nadestaandepensioen dus ik heb wel (genoeg) geld, maar bij mijn moeder hoef ik het niet halen/vragen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Euhm 15 euro per maand, mijn ouders betalen mijn telefoonrekening. Kleeding krijg ik alleen als ik het nodig heb. Ik bn 15 jaartjes jong^^


    -