• Ja topic bui hier sorry xD

    Maar ik snap niet waarom jongens niet op mij afstappen, de enige die het wel doen zijn oude mannen van 50 en dronken jongens.. like what the fudge..Ligt het aan mij, aan mijn uiterlijk, aan wat. *zucht* ...

    ik ben mijn ei weer kwijt (baby)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Dit komt mij bekend voor:P Ik heb ook het idee dat ik mannen rond de 30+ aantrek en dat is totaal geen lolletje. Misschien komt het dat je er volwassener uit ziet?
    Mij schatten ze rond de 25 :| Ammehoele, moet er niet aan denken


    La credenza è una medicina contro il timore

    Haha, daar heb ik dus ook wel last van, haha. Nouja, af en toe ook jongens van mijn leeftijd, maar het zijn nooit jongens die ik ook leuk vind, haha :Y) Maar misschien durven jongere jongens minder snel? Omdat je er inderdaad ouder/volwassener uitziet? (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Same story here.
    Ik ontmoet veel mensen, maar bijvoorbeeld op internet krijg ik alleen maar berichtjes van mannen boven de 40.
    Kijk, ik vind tot 30 nog opzich te doen, maar 40... O_O
    En in the real life... Als ik over straat fiets, word ik voor mijn gevoel ook echt bijna alleen maar nagestaard door ouwe mannen die nog net zo'n haarkransje hebben weet je wel =__=" ...


    Life is an art, not a science.

    eigenlijk heb ik daar juist geen last van,
    Ze komen juist altijd op me af ( niet arrogant bedoelt echt niet :X)

    En dat is best wel heel erg goed voor mijn ego wat op te krikken :D
    Ik ben een stevige dame, maar ik val wel goed in de smaak bij mannen, lang leve de mollige meiden (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Taeyang schreef:
    eigenlijk heb ik daar juist geen last van,
    Ze komen juist altijd op me af ( niet arrogant bedoelt echt niet :X)

    En dat is best wel heel erg goed voor mijn ego wat op te krikken :D
    Ik ben een stevige dame, maar ik val wel goed in de smaak bij mannen, lang leve de mollige meiden (krul)


    Lucky you. Bij mij kijken ze alleen maar en durven voor de rest niks, haha. Misschien omdat ik eigenlijk niet veel interesse toon, maarja (A) Ik neem eigenlijk liever het heft in eigen handen (A)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Weet je wat t is. Meisjes die niet vaak worden aangesproken, maar dat wel graag willen, stralen dat vaak ook uit. En daar knappen juist veel jongens op af. Ze willen een meisje dat uitstraalt; 'het maakt me niet uit of ik aangesproken wordt, ik ben tevreden met mezelf dus kan het me niet schelen.'

    Dat had ik ook toen t net uit was met me vriend. Ik was mannen helemaal zat, dus ik straalde uit: 'Spreek me alsjeblieft niet aan.' En toen werd ik dus de hele avond aangesproken. --'

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 13:32 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik was eergisteren met Britt in Blankenberge,en we werden 3 keer aangesproken door kerels,de ene keer waren het oudere mensen,de ene keer 2 redders -ik ken 1 van de redders- maar zij wisten dat niet,en spraken ons dus aan :')
    en daarna nog door 2 kerels van ongeveer onze leeftijd,ze waren teleurgesteld dat'k diezelfde avond naar huis moest ;D


    everybody needs a song.

    Crayon schreef:
    Haha, daar heb ik dus ook wel last van, haha. Nouja, af en toe ook jongens van mijn leeftijd, maar het zijn nooit jongens die ik ook leuk vind, haha :Y) Maar misschien durven jongere jongens minder snel? Omdat je er inderdaad ouder/volwassener uitziet? (:


    Ja ik ben 18, ik kom ook clubs binnen van 21 jaar en ouder maar dat is niet zo erg, maar wel dus dat er ook mannen zijn rond de 40/50. Ik heb wel gehoord van een man 'je hebt een klassiek uiterlijk' wat dat betekend weet ik ook niet maarja xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Daar heb ik ook last van. Alleen 20+er's interesseren zich in mij. Hallo? 16 hiero. Ik wil een jongen van me eigen leeftijd :c


    You try so hard not trying to try so hard.

    Daar heb ik geen last van? ;o
    Soms dan fiets ik gewoon en dan komt er iemand naast me fietsen of gaan ze naar me roepen ahha.
    maar dan fiets ik verder.(krul)
    Misschien houden de jongens van jouw leeftijd niet van meisjes met kort haar of weet ik veel, mss zijn die jongens bij jou daar niet goed bij hun hoofd haha?
    niet gemeen bedoeld enzo he.(krul)


    Smiling but close to tears.

    RememberXme schreef:
    (...)

    Ja ik ben 18, ik kom ook clubs binnen van 21 jaar en ouder maar dat is niet zo erg, maar wel dus dat er ook mannen zijn rond de 40/50. Ik heb wel gehoord van een man 'je hebt een klassiek uiterlijk' wat dat betekend weet ik ook niet maarja xD


    Haha, nou, aan mij vragen sommige nog vagere dingen. Er was een keer een jongen en de tikte zo op mijn schouder en vroeg: 'mag ik je iets vragen?' Ik zo: 'ehm, ja?' 'Ben jij Russisch ofzo?' Ik weer: 'Ehm, nee.' Hij: 'Oh, maar je bent wel helemaal Nederlands?' Ik: 'Ja, voor zover ik weet wel.' En toen was ik aan de beurt om mijn boodschappen af te rekenen en toen liep 'ie weg X'D.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    DVilla schreef:
    Daar heb ik geen last van? ;o
    Soms dan fiets ik gewoon en dan komt er iemand naast me fietsen of gaan ze naar me roepen ahha.
    maar dan fiets ik verder.(krul)
    Misschien houden de jongens van jouw leeftijd niet van meisjes met kort haar of weet ik veel, mss zijn die jongens bij jou daar niet goed bij hun hoofd haha?
    niet gemeen bedoeld enzo he.(krul)


    Naast je fietsen? Haha, da's wel lef hebben :Y) En dat roepen is echt mega-irritant, dat negeer ik altijd (cat)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik heb dat ook altijd, eergisteren staarde een bebaarde +60 pedofiel me aan...

    Op het einde van het schooljaar zei de grootste nerd van het school tegen mij: 'Je bent zo lelijk als de nacht.'

    Ik voelde me serieus depressief...

    Maar ja, op school ben ik zowat forbidden to like
    ...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Crossroads schreef:
    Dit komt mij bekend voor:P Ik heb ook het idee dat ik mannen rond de 30+ aantrek en dat is totaal geen lolletje. Misschien komt het dat je er volwassener uit ziet?
    Mij schatten ze rond de 25 :| Ammehoele, moet er niet aan denken

    Oja Elske? o_o Ik wol gjin alde mannen yn us huske hewwe jer (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb ik ook, maar ik krijg geen mannen van 40+ achter me aan lol. Die zijn hier eigenlijk niet volgens mij? Er was ooit één iemand op mij, maar dat deed hij voor mijn tekeningen :/ lol.


    I live for the applause, you will die for it.