• Iedereen vind wel iets spug en spug lelijk aan jezuelf !! nou ik dus ook.. Mijn neus!! man dat ding is net een aandappel zo groot.. !!! mijn vriendinnen vinden hema allemaal leuk maar ik snap oook wel dat mensen hem dom en grappig vinden uitzien ik haat dit echt.. Dat word ik nog liever maikel sjackson

    Wat vinden jullie spug en Spug lelijk aan jezelf.. gewoon 1 ding..


    ...

    mijn tenen, ikk durf zelfs geen sandalen zodat ikk ze ni moet latn zien (huil)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Neus daaam dies huge x'D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    faceplant dat heb je helemaaaal niet,
    mijn buik, hij is vind ik te vet.


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.

    Mijn voeten, die zijn een ramp.
    En het zal er niet beter op worden want t is een familietrekje...
    Ze zijn veel te breed, aan de binnenkant zit zo'n knobbel zoals veel oudjes dat hebben, en in de winter worden ze paars, echt vréselijk. En zo ongelofelijk genant:$


    And the wheels just keep on spinnin'

    Wow, ik vind niks echt spuug lelijk. Sommige dingen vind ik wel minder mooi, maar spuug lelijk niet. I'll guess i am to postive. of gewoon arrogant. :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind mijn benen echt lelijk. En mijn dikke buik. En mijn rare voeten. Eigenlijk gewoon mezelf.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind eigenlijk niets aan mezelf heel erg lelijk. Ja mensen zullen dat niet geloven en er zullen er genoeg zijn die nu denken:'Ja maar, jij bent toch dik?:8' Dat betekent voor mij niet direct dat iemand lelijk is. Wat ik niet mooi vind aan mezelf. dat zijn mijn knieën en mijn boven armen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    voeten (het zijn net plakken0.o)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind eigenlijk niets aan mezelf heel erg lelijk. Ja mensen zullen dat niet geloven en er zullen er genoeg zijn die nu denken:'Ja maar, jij bent toch dik?:8' Dat betekent voor mij niet direct dat iemand lelijk is. Wat ik niet mooi vind aan mezelf. dat zijn mijn knieën en mijn boven armen :Y).


    Dat heb ik ook hoor. Ik ben zelfs nog 'dikker' dan jij bent (wel ook een heel stuk kleiner dus het zal ong. evenveel zijn) en ik vind mezelf helemaal niet lelijk.
    Ik denk dat ik mezelf beter heb leren accepteren dan menig persoon die mij door de jaren heen voor van alles heeft uitgemaakt.

    I fucking love me. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook hoor. Ik ben zelfs nog 'dikker' dan jij bent (wel ook een heel stuk kleiner dus het zal ong. evenveel zijn) en ik vind mezelf helemaal niet lelijk.
    Ik denk dat ik mezelf beter heb leren accepteren dan menig persoon die mij door de jaren heen voor van alles heeft uitgemaakt.

    I fucking love me. :Y)
    Hahah precies. :Y) That's the spirit :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Morgaine schreef:
    Ik vind mijn benen echt lelijk. En mijn dikke buik. En mijn rare voeten. Eigenlijk gewoon mezelf.


    don't be so negative, iedereen heeft wel iets moois aan zichzelf!
    Ik heb ooit een hockeystick tegen m'n neus aangehad, dus er zit nu een bobbeltje in, best wel lelijk. En ik heb echt lelijke voeten, gosh.


    It's time to be happy again.

    Mijn haar en neus.


    All this dampness is damp.