• Ik ben de naam vergeten van de boek; en nu wil ik het weten ooknog..
    Het gaat over een jongen. Die vlekken ziet die licht geven. Dus hij kan altijd zien in het donker. Toen verdween zijn babybroertje. Op een één of andere manier -ben vergeten- kwam hij in een andere wereld. Daar onmoette hij een paar mensen -geen idee wie- en zocht naar zijn broertje. Hij kwam erachter dat hij magische krachten had, en die mensen konden dat ook. Hij moest een kasteel zoeken -?- en kwam daar dus.. Er was natuurlijk een slechterik. Er was een weddenschap met hem gesloten. Hij moest de kidnapper van zijn broertje vinden. Hij had geen idee wie. Hij zo vechten in een doolhof -?-. Komt er later achter dat hij de kidnapper was, en dat die broertje niet zijn broertje was maar van die slechterik > kind.
    Ofzoiets. Dat herrinner me ik nog. Kent iemand het boek? Maar het is veel leuker dan ik het vertel. veel intresannter

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 16:06 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik ben dat boek nu aan het lezen!
    Dat boek heet 'Demonenjager' en het is het 2e deel uit de serie van Darren Shan 'Demonata'.
    (nerd)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    ;o echt?
    ikheb het 1e deel niet gelesen ;o


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    BananaCandy schreef:
    ;o echt?
    ikheb het 1e deel niet gelesen ;o

    Naja, in het 1e deel is er ook een andere hoofdpersonage en een ander verhaal. Maar later in het Demonenjager wordt er nog wel over het 1e deel gesproken. ^^


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Die lees ik ook, haha. Demonenjager van Darren Shan..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het klinkt als de film Labyrinth.


    Als je maar een ananas hebt..