• Hoi ^^
    Ik ben net beter, van zo'n 2 weken ernstig ziek geweest te zijn. In die tijd heb ik 4 dagen bijna niets gegeten, en daarna ben ik langzaam weer gaan eten. Daarvoor was ik al bezig om te minderen met eten omdat ik gewoon heel veel at. Nu is mijn maag nogal gekrompen en kan ik gewoon niet zoveel meer eten als vroeger, ben ook heel erg afgevallen.
    Nu zit mijn moeder de hele tijd te zeuren dat ik meer moet eten, en aan de andere kant doet ze vet blij dat ik nu veel dunner ben geworden. Ze wou zelfs dat ik me gister tijdens broeken passen in een xs ging wurmen >< Maar als ik niet meer kan eten, word ze boos en moet ik wel van haar eten. Ik zeg wel dat ik geen honger heb, maar dan vind ze dat ik het expres doe! O.O
    Ugh dit gezeik moest er even uit.


    Your make-up is terrible

    Zeg tegen haar dat je nouw eenmaal minder eet nu en anders kun je naar de dokter gaan ofzo en hem of haar met je mam laten praten


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    zeg gewoon dat je maag gekrompen is omdat je een tijd lang weinig gegeten hebt. moet ze wel begrijpen, toch?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik snap je ergernis wel, maar ze zijn gewoon bezorgd om je en hebben het beste met je voor. Al moet je wel echt opletten dat je niet té weinig gaat eten, als je maag gekrompen is. Want voor je het weet wordt het een obsessie en dat zweer ik je, wil je liever nooit meemaken.


    Tanya is de beste.

    Zeg gewoon dat je niet zo veel kan eten, omdat je maag gekrompen is. [: dat snapt ze wel hoor.


    Underdog, just look at the mess you made.

    xLoveIsDeadx schreef:
    zeg gewoon dat je maag gekrompen is omdat je een tijd lang weinig gegeten hebt. moet ze wel begrijpen, toch?


    Ze zegt ook dat ze het begrijpt, maar als ik dan naar school ga, vind ze weer dat ik allerlei eten moet meenemen wat ik toch niet allemaal kan opeten, en dan vind ze het raar als ik het gewoon op tafel laat liggen.
    Ik geef toe, het is zorgwekkend, ik had vandaag alleen een Snelle Jelle meegenomen. Maar daar eet ik dan wel cup-a-soup en toevallig ook een klein stukje taart. Maar ik zat echt vol de rest van de dag. Maar ik ontbijt wel he...


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ze zegt ook dat ze het begrijpt, maar als ik dan naar school ga, vind ze weer dat ik allerlei eten moet meenemen wat ik toch niet allemaal kan opeten, en dan vind ze het raar als ik het gewoon op tafel laat liggen.
    Ik geef toe, het is zorgwekkend, ik had vandaag alleen een Snelle Jelle meegenomen. Maar daar eet ik dan wel cup-a-soup en toevallig ook een klein stukje taart. Maar ik zat echt vol de rest van de dag. Maar ik ontbijt wel he...

    ik denk dat ze gewoon nog bezorgd om je is omdat je zo ziek bent geweest. :') wat ik ergens ook wel begrijp. ik denk dat het na een tijdje wel weer over gaat :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat's kut ö


    I don't need words to feel those lips.