• Heey! ik weet niet zeker of hier al een topic over is.

    Maar, wij gaan met onze school woensdag staken tegen de 1040 uren norm. Ook wel de ophok norm genoemd.
    Zijn er meer scholen die dat doen? ik weet dat het sevenwolden(goed gespeld?) ook meedoet.
    Als je niet weet waar het over gaat check dan deze site even.

    Website


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Woensdag hebben wij ons laatste examen, dus dat wordt hem al niet.

    Is al een topic over. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ja, volgens mij doen wij daar ook aan mee.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Haha wij hadden anders toetsen gehad :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Bojangles schreef:
    Is al een topic over. :Y)


    Ooh.. oke. niet gezien. heb jee een link?


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ja, de school van mijn broertje! Die is van plan helemaal naar Amsterdam te gaan (wij wonen in Friesland) om te gaan staken. Ik vind het gestoord.

    HAHA ik woon ook in friesland!

    waar woon je?

    xxx


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Nee, maar ze gaan het wel een keer doen. Daarom laten ze ook 2 uren uitvallen op de maandag nar kerstvakantie ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als wij niet naar school komen op woensdag kunnen we een hele week van de kerstvakantie op school spenderen om mee te helpen aan de verbouwing. Dus dat gaat 'm niet worden.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Belg.
    Ik dacht weer aan een staking van de NMBS (Nationale maatschappij van de Belgische spoorlijnen of die shit) het openbaar vervoer dus :Y)
    Of over die geplande staking van de vakbonden tegen de verhoging van de pensioenleeftijd (hebben we een regering, gaan ze aan de slag, Vanquickenborn komt met plannen af, staking!)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:28 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, wij kunnen ervoor kiezen. Als je ouders een briefje met toestemming geven mag je gaan. Ik ga alleen als er ook andere mensen gaan uit mijn klas, anders niet.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    C'est moi


    Let it come and let it be

    Ik ga gewoon lekker naar school en 's middags meedoen aan volleybaltoernooi (nerd) Geen zin om helemaal naar A'dam te gaan en ik wil mijn plek in het schoolteam niet kwijt :Y)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Wij moeten woensdag niet naar school ;d

    Wij mogen staken, als we een briefje van onze ouders meenemen. Maar mijn ouders willen dat niet, dus ik ga niet. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.