• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 17:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha ik heb met broeken altijd dat ze of over mijn voeten komen of boven m'n enkels en dan heb ik liever boven mijn enkels dan over m'n voeten.

    Modetrend die ik echt niks vind? Van die hemdjes die je over een trui draagt. Huh?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het helemaal niks dat je tegenwoordig zoveel moeite moet doen om een broek te vinden zonder scheuren :') like ik wil gewoon een nette broek om in te werken


    We've lived in the shadows for far too long.

    Die dingen die op een zwempak lijken. Why? Het is niet dat we niet genoeg tijd nodig hebben op de wc.


    Mhm?

    Heel erg irritant inderdaad! Ik heb ook lange benen dus dat wil niet.


    Aan niets denken is ook denken.

    ^ hemdjes over een trui zal ik ook nooit snappen.

    Qua broeken vind ik het nu in de zomer wel fijn. Het scheelt dan dat je eigenlijk alleen de onderkant van je benen hoeft te scheren haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Een jurk (met spaghettibandjes) over een shirt. Like, why.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gaten in broeken maken me op zich niet zoveel uit als het maar niet te extreem is, maar de laatste tijd zie ik ook truien en shirts met gaten?? (bij forever 21 bijvoorbeeld) Ik begrijp echt niet waarom je met gaten in je shirt wil lopen..


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Je hebt ook van die broeken met gaten zo groot waar meer gat zit dan broek.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Dit is op zich geen modetrend, maar ik vind dit wel irritant.
    Ik heb zo'n ongelooflijk irritante BH-maat 70D/75C. Ik moet al bijna automatisch naar de Hunkemöller om BH's te kunnen kopen in mijn maat. En zoveel geld heb ik niet om steeds duur ondergoed te kopen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik hou van broeken tot mijn enkels. Kom ze alleen nooit tegen met mijn lengte want broeken zijn altijd te lang. (>.< )


    Shoganai i ne~

    Hmmm, dat is niet zo handig. Ik ben namelijk 1.85 lang, dus broeken die nog eens extra gekort worden als trend....eeeeh, no thanks.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Hmmm, dat is niet zo handig. Ik ben namelijk 1.85 lang, dus broeken die nog eens extra gekort worden als trend....eeeeh, no thanks.


    Hahaha dan kan je inderdaad makkelijker een maat kleiner kppen dan heb je hetzelfde effect :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Broeken met felle kleuren, prints en van die wijde pijpen zijn echt een trend in mijn omgeving, jakkes.
    Op zich vind ik persoonlijk die kortere broeken wel mooi, haha. Maar het staat me sowieso beter dan lange broeken dus ja.
    En netkousen onder van die enkelbroeken vind ik afschuwelijk, net als die lange rokken (sorry not sorry). Die echte sportschoenen die als 'gewone' schoenen gedragen worden vind ik ook lelijk en bomberjacks met van die rare prints ook. Ik vind eigenlijk vrij veel trends lelijk, besef ik nu (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind dat zo lelijk; broekspijp opgestroopt, enkels bloot en dan met van die dikke Nike Air Max schuiten eronder. Al helemaal als mensen dan nog te besluiten om een enkelbandje erbij te dragen. Eww eww eww. Crop Tops vind ik ook een van de grootste fouten ooit. Het is mooi als mensen er dan iets van een high waist broek onder dragen, maar nee ik hoef niet iedereens buik te zien thanks.


    26 - 02 - '16

    Afgelopen winter was een donkergroene dikke jas met een fluoroze fluffy bontkraag (aan de kap) in de mode. Je had ze ook met andere kleur kraag, maar de fluoroze was het standaard model. Dat vond ik echt een rare en geen mooie trend.


    Ik wil een tuin vol egels