• Halloooo allemaal! :Y)

    Quizlet Radio avond is er weerrr!
    Van 18:30 Tot 22:00/23:00
    http://shinefm.listen2myradio.com
    Nieuwe Planning!:
    Van 18:30 tot 19:30 = Muziek en Proberen Verzoekjes.
    Van 19:30 tot 20:00= Dance/Trance Muziek!
    Van 20:00 tot 20:30 = Is alle muziek die gedraait word, Versneld!
    Van 20:30 tot 22:00/23:00 = Muziek!

    En Natuurlijk ook wat de luisteraars willen!
    Ik praat natuurlijk ook tussen (bijna) elk liedje door!
    En Rick de weerman is er ook weer (cool)

    Veel Luisterplezier!
    http://shinefm.listen2myradio.com
    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    We zullen de radio nog eens opzetten aangezien ik me verveel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jeetjee wat is dit voor muziek? XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Seel schreef:
    (...)whaha xD de zesde ... over wa ging die nu weer Ö god ik moet die dringend ng eens lezen =D


    Schoolvakantie
    Cornelis Droebel brengt een bezoek aan de Britse Dreuzelpremier. Het blijkt dat Droebel geen Minister van Toverkunst meer is maar is opgevolgd door Rufus Schobbejak. Droebel fungeert nog wel als woordvoerder en hij bespreekt met de Dreuzelpremier de rampspoed die de dreuzelwereld de voorgaande weken is overkomen. Het blijkt dat een aantal Dooddoeners (volgelingen van de herrezen Voldemort) verantwoordelijk is voor rampen als wervelstormen, plotseling instortende bruggen en diverse onverklaarbare moorden. De Dooddoeners zijn dus weer volop actief, zowel in de Dreuzelwereld als in de tovenaarswereld.

    Severus Sneep, toverdrankleraar van Zweinstein en (mogelijk) dubbelspion, legt een Onbreekbare Eed af aan Narcissa Malfidus waarin hij belooft dat hij haar zoon, Draco Malfidus, zal helpen bij het uitvoeren van de op dat moment voor de lezer nog onbekende taak waarmee Voldemort hem heeft belast.

    Harry Potter wordt al vroeg in de schoolvakantie door Professor Perkamentus opgehaald bij zijn oom en tante. Perkamentus vertelt Harry dat die alle bezittingen van Sirius Zwarts geërfd heeft en dus ook diens huis en de huis-elf Knijster. Harry wil noch het huis, noch Knijster houden. Hij stuurt Knijster naar de keukens in Zweinstein en geeft het huis van Sirius, Grimboudplein 12, aan de Orde van de Feniks zodat het gebruikt kan blijven worden als hoofdkwartier. Daarna neemt Perkamentus hem mee naar het huis van een tovenaar, Hildebrand Slakhoorn, om hem over te halen weer les te komen geven op Zweinstein. Het gesprek verloopt stroef maar wanneer Perkamentus even naar het toilet gaat weet Harry Slakhoorn over te halen. Harry wordt daarna door Perkamentus afgezet bij Het Nest, het huis van de Wemels. Voordat Perkamentus vertrekt vertelt hij Harry dat hij hem dit jaar privéles zal geven. In het Nest wordt hij niet alleen herenigd met Hermelien en de Wemels, maar ook met Fleur Delacour, die gaat trouwen met Rons broer Bill. Mevrouw Wemel en Ginny vinden het vooruitzicht om Fleur in de familie te hebben niet echt prettig.

    Tijdens Harry's verblijf in het nest wordt hij op een avond bezocht door de nieuwe minister van toverkunst Rufus Schobbejak en zijn assistent Percy Wemel. Percy zegt niet veel tegen Harry of zijn familie. De reden van dit bezoek is omdat Rufus een voorstel heeft voor Harry. Hij probeert Harry over te halen en later te dwingen om het poster-jongetje te worden van het Ministerie, om hoop te geven aan de magische bevolking. Hij wil laten zien dat Harry, de uitverkorene, één is met het Ministerie van Toverkunst. Harry weigert dit echter. Rufus is beledigd maar biecht op dat ook Perkamentus er zo over dacht. De twee vertrekken later en laten Harry en de Wemels weer verdergaan aan hun avondmaal.

    Tijdens hun inkopen op de Wegisweg komen Harry, Ron en Hermelien Draco Malfidus tegen, die samen met zijn moeder een nieuw gewaad wil aanschaffen. Draco wordt kwaad wanneer Madame Mallekin zijn mouw wil opstropen. Wanneer het gezelschap een bezoekje brengt aan Tovertweelings Topfopshop de winkel van Fred en George Wemel, de tweelingbroers van Ron die vorig jaar per bezem van Zweinstein zijn vertrokken, zien ze Malfidus de Verdonkeremaansteeg inrennen en volgen hem. Bij Odius & Oorlof, een winkel in in- en verkoop van Duistere zaken, zien ze hoe Malfidus van de eigenaar wil weten hoe hij iets moet repareren en dat de eigenaar iets voor Malfidus in bewaring moet houden. Daarna bedreigt Malfidus hem met iets, wat Harry niet kan zien. Harry concludeert hieruit dat Malfidus zijn vader heeft vervangen als Dooddoener van Voldemort. Ron en Hermelien geloven dit niet omdat Malfidus nog veel te jong en onervaren is.

    Weer teruggekomen in Het Nest ontvangen Harry, Ron en Hermelien de resultaten van hun S.L.IJ.M.B.A.L.-examens. Harry heeft net een graad te laag gehaald om door te mogen met het schoolvak Toverdranken, dat hij nodig heeft als hij Schouwer wil worden.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    This is halloween is soundtrack van THE NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS
    wie houd nu niet van die film 8D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    *springt wild heen en weer*

    THIS IS HALLOWEEN SPEED UP 8D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    De muziek van mijn neefje is nog beter ook al is dat van dat jump gedoe.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jordyteam schreef:
    *springt wild heen en weer*


    Undercover hesjes drager is bang XD


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    omg lol xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ga niet zeuren.. Maar wil jij mijn lieve Joycie even zeggen dat het zo jammer is dat we zo ver van elkaar wonen en ik haar zo mega lief vind!
    (A)

    Xxx


    Love is louder than the pressure to be perfect.

    rust! =D


    I am an idiot, I move.

    Niet je ogen dicht doen hij doet er wer donder doorhbeen dan sgrik je je dood


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    tss XD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    We do'nt trust you anymore!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    ik wil Linkin Park horen xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.