• ok. ik heb vandaag met een jongen gezoend, en ik was al best wel lang verliefd op hem.

    maar toen deze avond vroeg mijn ex of ik even naar ons plekje kwam. dus ik komen. en ik heb altijd nog een zwak voor hem gehad en ik vind hem nog steeeds leuk zegmaar, maar nu heb ik dus deze avond met hem gezoend.

    dus 2 verschillende jongens deze dag, ik weet da dit erg is.
    maar ik weet nu dus niet meer wat ik moet doen, en hoe ik erachter kom voor welke ik moet kiezen.
    ik heb ook bindingsangst. dus nee verkering wil ik niet. maar ik wil ze ook nie allebei aan t lijntje houden.
    weet nu dus nie meer wat te doen.
    help!


    So Wrong, It's Right <3

    zeg tegen beiden dat je je nog niet wilt binden ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Denk aan de positieve + de negatieve dingen van de jongens.Wie het meest positief is,tja ga daar voor.Maar vertel hem dan wel dat je bindingsangst hebt.En,dat je dus nog niet klaar bent voor een relatie.En test voor wie je het meest voelt! <3


    Succes.


    Sometimes it's best not to care.

    Zeg tegen beide dat je, je nog niet wil binden of volg je hart met je ex is het om een rede uit gegaan dus ik zou die ander een nieuwe kans geven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Immortal schreef:
    zeg tegen beiden dat je je nog niet wilt binden ;)

    helemaal mee eens :')
    die arme jochies.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Decoy schreef:
    Zeg tegen beide dat je, je nog niet wil binden of volg je hart met je ex is het om een rede uit gegaan dus ik zou die ander een nieuwe kans geven.

    Nou sowieso dat moet je voor je eigen uitmaken. Wij kunnen je daar eigenlijk niet echt in helpen.
    'k zou zeker eens nadenken over waarom je hen nog graag ziet of zoiets dergelijks.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    k bn het eens met Immortal & decoy!;)


    -