• http://evilbeetgossip.film.com/wp-content/uploads/2009/01/lady_gaga_nose.jpg

    Look, and say.

    omg :S x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Volgens mij is het niet dezelfde maargoed, so what? Iedere ster lijkt het tegenwoordig te doen, waarom om haar nou weer commotie? Want die gaat er zeker komen. --'


    We'll still love each other, forever and always. <3

    kijk die oog bij : Before xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Is dat nu zo erg? Als je het geld ervoor hebt, waarom niet?


    Bored.

    Wat het een hoer ofzo? :X


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat wist ik al een tijdje. :')
    Tja, ik vind haar nu wel een stuk mooier. :')


    ok

    Freakdog schreef:
    Volgens mij is het niet dezelfde maargoed, so what? Iedere ster lijkt het tegenwoordig te doen, waarom om haar nou weer commotie? Want die gaat er zeker komen. --'

    Ik vond hem, en wou jullie reactie even weten. Ik heb er niets tegen, ik wou het jullie gewoon even laten zien. Hoeven jullie je meteen niet zo aangevallen te voelen. (;

    Alice schreef:
    Wat het een hoer ofzo? :X

    Ze was vroeger stripper. 8D


    ok

    Lovejoy schreef:
    (...)
    Ik vond hem, en wou jullie reactie even weten. Ik heb er niets tegen, ik wou het jullie gewoon even laten zien. Hoeven jullie je meteen niet zo aangevallen te voelen. (;


    Zo bedoel ik het ook niet. Ik bedoelde het meer zo van; en daar gaan ze dalijk weer een heel probleem maken.

    Edit: Wie is jullie? Ik ben maar 1 persoontje. (nerd)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lady Gaga is er tenminste op vooruit gegaan (:


    All was well.

    Ja die foto's zie je heel vaak doen ze ook wel bij Bill so who care. Als ze het geld er voor heeft why not? Ik vind het goed gelukt. Maar aangezien ze ex-stripster is denk ik niet dat ze4 er zo uitzag?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Freakdog schreef:
    (...)

    Zo bedoel ik het ook niet. Ik bedoelde het meer zo van; en daar gaan ze dalijk weer een heel probleem maken.

    Bij allebij een miscommenucatie(?). (;

    Lovejoy schreef:
    (...)
    Bij allebij een miscommenucatie(?). (;


    Denk ik ook. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Ze was vroeger stripper. 8D

    Close.


    We'll never be as young as we are tonight

    Decoy schreef:
    Ja die foto's zie je heel vaak doen ze ook wel bij Bill so who care. Als ze het geld er voor heeft why not? Ik vind het goed gelukt. Maar aangezien ze ex-stripster is denk ik niet dat ze4 er zo uitzag?


    Tot ongeveer anderhalf/twee jaar geleden had ze donkerbruin haar. En toen al zag ze er hetzelfde uit als nu, alleen andere haarkleur.


    We'll still love each other, forever and always. <3