• ... want ik heb mijn username veranderd van 'Hannibal_Lecter' naar 'Chilton'.
    Mijn profiel heeft trouwens ook weer een update gehad. Wat vinden jullie er van?

    Frederick Chilton is (of course) een karakter uit de serie Hannibal. Hij is administrator van het Baltimore State Hospital for the Criminally Insane en mijn favoriete karakter uit de serie.



    Dit wilde ik even melden. (;

    Om dit topic nuttig te houden wil ik jullie ten eerste de serie Hannibal aanbevelen.
    Ten tweede vraag ik me af of er al users zijn die de serie gezien hebben. Wat vonden jullie er van? Wie is jullie favoriete karakter?
    Voor de users die het (nog) niet gezien hebben: welke series volgen jullie?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 23:05 ]

    Leuke naam! Ik kijk de serie niet, maar ik heb wel alle Hannibal films gezien en de boeken gelezen. ^^


    Caution first, always.

    Chilton is stiekem ook mijn favoriet haha :') Ik vond de serie echt geweldig!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oeh nice! Ik heb Hannibal deels gezien, ik stopte ergens aan begin seizoen 3 want ik vond het toen niet pakkend genoeg meer... Geen idee waarom. Waarschijnlijk kijk ik het nog wel een keer af.


    Treat people with kindness

    @ Gorillaz: Bedankt! Geloof me, de serie is echt een aanrader. Misschien iets voor jou?
    @ Kirkman: Welcome to team Chilton! Sass guaranteed. :')
    @ Nadine23x: Jammer dat je gestopt bent. Ik vond het begin van seizoen 3 ook wat lastiger om door te komen. Maar geloof me, als de personages weer uit Italië zijn wordt het weer als vanouds. (:

    Of er mensen Hannibal hebben gekeken, zegt ze.

    Hah.

    Die serie is mijn HART. HEEL ERG.

    Mijn favoriet is iedereen BTW maar waarschijnlijk die ene knul van de eerste aflevering van seizoen drie nog het meest. #thirstyscarfdad

    Edit hij heet Anthony Dimmond, hij is mijn ultieme hart

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 23:58 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @jip


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    @jip



    😍😍😍😍😍 Kijk nou naar die flirtende baby


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    😍😍😍😍😍 Kijk nou naar die flirtende baby


    KIJK ZN WANGETJES OMG 💙


    Heaven is a place that we all have

    @ Wiarda: YES! Nog een Fannibal, dus.

    Ik heb het idee dat er op Q best wel wat mensen zijn die van de serie houden. Waarom is er dan in hemelsnaam nog geen Hannibal topic aangemaakt? :')

    Chilton schreef:
    @ Wiarda: YES! Nog een Fannibal, dus.

    Ik heb het idee dat er op Q best wel wat mensen zijn die van de serie houden. Waarom is er dan in hemelsnaam nog geen Hannibal topic aangemaakt? :')


    Ik heb er ooit wel aan gedacht om dat te doen, maar Hannibal is nou net de serie waarvan ik het heerlijk vond om een beetje semi-solitair ervan te genieten en mijn beleving ervan in een kleine bubbel te houden dus toen dacht ik van nah deze serie blijft puur voor me


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yesss ik heb 2 'Hannibal" namen. Mads naar de acteur die Hannibal speelt, en Hugh naar de acteur due Will speelt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb zooooo'n vreselijke crush op Hannibal. Of ha, specifiek Hannibal gespeeld door Mads Mikkelsen. Hij doet dat zó goed. Zo charmant, mysterieus en dominant. Hmmmmmm. :9~ Dat hij mijn vader had kunnen zijn, kan me niet schelen. (blush)


    everything, in time

    Wouw, ik denk dat het ik het een keertje ga kijken, maar ik wil eerst Dexter afkijken. Gave username trouwens!

    Oh dit wordt wennen zeg! Wel heel nice! Ik ben wel bezig met het kijken van Hannibal. Echt nice serie. Ik heb de username Bedelia daar ook van gejat hehe.


    The truth is out there.

    Hmm ik kijk het niet, maar ik geloof je op je woord als je zegt dat het een goede serie is.
    Wel vind ik het vet irritant dat je je username kan veranderen. Leuk, maar ook irritant. Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik raak altijd in de war. Denk ik mensen een beetje te kennen, zijn ze ineens weg en is er een nieuw iemand bij, die in feite dezelfde persoon is.
    Anyway. Ik vind je username wel heel erg leuk ;')
    En ik heb momenteel een verslaving aan: Full House, Teen Wolf, Orphan Black, Elementary... Ik kan nog wel even door gaan, maar dan heb je een overload aan informatie, denk ik.
    EN DAN HOUDEN ZE NIET EENS DEZELFDE PROFIELFOTO OM HERKENBAAR TE BLIJVEN. DAT KAN TOCH NIET.
    Mijn zeiktijd is weer over. Ik vind je nieuwe username leuk en ik ga de serie ook zeker eens kijken.


    look at the stars, look how they shine for you;