• De droom van Susan Boyle kwam bijna uit, maar spatte 30 mei onverwachts uiteen. De 48-jarige Schotse huisvrouw eindigde als tweede in de Britse talentenshow Britain's Got Talent. Ze moest de winst in de finale laten aan de dansgroep Diversity. Susan nam haar verlies sportief op. 'De besten hebben gewonnen', zei ze. 'Ze zijn erg vermakelijk. Jongens, ik wens jullie het beste.' Hoewel jurylid Piers Morgan eerder nog zei dat Boyle bijna aan de druk onderdoor was gegaan en overwoog met het programma te stoppen, leek ze er tijdens de finale veel zin in te hebben. Ze koos het zekere voor het onzekere en zong het nummer van haar eerste optreden in de show, dat haar dankzij video's op internet op slag wereldberoemd maakte: 'I dreamed a dream' uit de musical Les Misérables. Dit is het verhaal van Susan Boyle.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vervelend voor 'r.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Ahw, dat vind ik wel jammer. Want ze kan écht geweldig zingen!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Spijtig voor haar dat ze juist naast de eerste plaats grijpt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    She was amaizing
    Ik vind het heeeeel erg jammer dat ze niet gewonnen heeft, maar ik hoop dat haar enorme talent niet zomaar verloren gaat.

    Wat zielig voor haar ö

    Ocharme. Maar waarschijnlijk is dat zoals hier in België. Van de winaars hoor je niets meer en van de rest wel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ahw, dat suckt!
    Ze kan zóoo goeed zingen ;o.
    Balen dat ze niet heeft gewonnen, maar een talent als zij heeft zal niet zomaar verloren gaan!


    you're my favourite part of the day ~

    Nou 'k denk niet, moest ze gewonnen zijn, dat je dan nog vee lvan haar had gehoord.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het is niet omdat ze tweede is geworden, wat ook al goed is, dat ze haar droom niet meer kan waarmaken. ><

    Ik denk dat ze haar droom nog steeds kan verwezelijken maar ik vind het erg jammer voor haar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Diversity heeft verdient gewonnen.
    Moet je kijken. Klik


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik weet niet of ze het zo erg vindt, ze heeft namelijk vorig week al de vraag gekregen om in een musical te spelen in Broadway. En ze zou ook al een ander contract hebben aangeboden gekregen. Ze is goed, héél goed, maar zij kan ook zeker verder succesvol worden zonder die eerste plaats in BGT

    http://www.youtube.com/watch?v=dG8i9ymWaVQ&feature=PlayList&p=f4sfIAyOgwc
    Zij hadden moeten winnen!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Verkeerd voornaamwoord en link. )


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Jammer,