• De stelling van vandaag luidt:
    Schoolspullen kopen is een goede voorbereiding op het nieuwe schooljaar

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik vind het niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mja, mee eens, maar ik vind dat de school dat in het middelbaar moet aankopen voor ons zoals in het lager :X


    Let the Night embrace you

    niet mee eens.
    beetje spullen kopen vind ik geen voorbereiding :')


    -

    Niet mee eens.
    School voorbereiden vind ik niet leuk, schoolspullen kopen wel. Alles ziet er zo leuk uit, totdat je het gaat gebruiken natuurlijk. :P


    hoi, jij bent leuk.

    Je word er wel blij van. Als ik leuke spulletjes heb krijg ik altijd bijna zin om weer naar school te gaan..:'] bijna..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Je word er wel blij van. Als ik leuke spulletjes heb krijg ik altijd bijna zin om weer naar school te gaan..:'] bijna..

    Inderdaad, ik ook. :')
    Je kaftpapier nog zo nieuw, zonder verrotte teksten en halvegare tekeningen van mislukte poppetjes die bijvoorbeeld een oog missen ._.'


    ok

    Joah, dan krijg ik nieuwe boeken en ga ik ze helemaal geel bestuderen en als school begint vervloek ik ze. :Y)

    mee eens. Ik vind het ook leuk om ted doen. Steeds weer nieuw kaftpapier, een leuke nieuwe agenda, een nieuwe etoi. Dus als je op school komt heb je toch weer het gevoel van: Owkee een nieuwe start. :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    viedeogame Schreef:
    niet mee eens.
    beetje spullen kopen vind ik geen voorbereiding :')


    Idd.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Nee, hoeft niet per se.
    Straks ben je in een moeilijke periode terwijl je die spullen koopt en bereid je je even goed slecht voor, omdat je bijv niet lekker in je vel zit of iets anders.


    -

    ik ben het echt heel erg mee eens en het is nog leuk om te doen met vriendinnen


    you were born original don't die as a copy

    Bovendien kun je ook spullen kopen als je als de dood bent voor het nieuwe schooljaar vanwege iets.(denk aan een nieuwe school, etc)
    Dus dan ben je alsnog niet goed voorbereid.


    -

    Niet mee eens XD


    I'll take you to another world

    Mee eens


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Eens, je wordt er een beetje blij van als je dingen kunt kopen die van jou smaak zijn maar meestal als de school is begonnen boeit het allemaal niet meer omdat je dan toch vakantie wilt xd