• Yes, people.
    Ik ga morgen dus naar Pinkpop.
    But, ik ben dus spontaan vergeten wat ik allemaal mee moet nemen.
    So help me? Please?

    x.


    Bored.

    -drinken
    -eten
    -kleren

    uhm...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Camera, ^^
    Mobiel
    Geld voor iets te drinken
    Een handdoek waar je op kunt zitten als je wacht?
    Iets tegen verveling..?


    -

    Wat voor iets is Pinkpop? [/retard] :'D


    Tanya is de beste.

    Geld, kaartje, tas, drinken, wat eten, foto camera en mobiel.
    Meer weet ik niet.
    Hmmm, veel plezier lucky girl.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Veel plezier trouwens! ^^


    -

    Zakdoekjes, camera, haar elastiekje..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Imperd schreef:
    Wat voor iets is Pinkpop? [/retard] :'D

    Een groot muziekfestival in Nederland. Eigenlijk hét rockfestival. Morgen komen Katy Perry, The Ting Tings, The Kooks, Anouk, The All American Rejects, Novastar, Billy Talent, Hollywood Undead en meer <3


    Bored.

    geen idee :X


    -

    Ik ben jaloers, maar volgend jaar zal ik er zijn. Have fun.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ow en neem deodorant mee, zakdoekjes en uhm asprientjes/paracetamol voor het geval hoofdpijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cristine schreef:
    (...)
    Een groot muziekfestival in Nederland. Eigenlijk hét rockfestival. Morgen komen Katy Perry, The Ting Tings, The Kooks, Anouk, The All American Rejects, Novastar, Billy Talent, Hollywood Undead en meer <3

    Wooow, oke. I get it. Iets zoals Rock Werchter en Pukkelpop in België. ^^
    Neem zeker en vast een groot deken mee om op te liggen! Dat is zaaaaaaaalig.
    Veel plezier. <3


    Tanya is de beste.

    Decoy schreef:
    Ow en neem deodorant mee, zakdoekjes en uhm asprientjes/paracetamol voor het geval hoofdpijn.
    Oh! Dat is slim. Want .. Ik heb altijd heel snel hoofdpijn. Dus ik duw dalijk wel wat ibuprofen in mn tas.
    En ... Zonnebrand.
    :Y)


    Bored.

    Cristine schreef:
    (...)Oh! Dat is slim. Want .. Ik heb altijd heel snel hoofdpijn. Dus ik duw dalijk wel wat ibuprofen in mn tas.
    En ... Zonnebrand.
    :Y)

    Ik heb zo nog wel eens mijn geniaale ingevingen. (nerd)
    En uhm een zonnebril de zon richt namelijk snel hoofdpijn aan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Een jas(je)?


    "I shut my eyes in order to see.'

    geld! XD als je dingetjes wilt kopen (zip) want het is daar duur ;) kben er zelf ook geweest ^^ Pinkpop is geweldig! veel plezier ^^