• Ja mensen.
    Ik weet het niet >.<
    Ik weet alleen dat er ooit een staking was op Quizlet, maar ik ben er zelf niet geweest.
    Dus,
    Wilt iemand het ff uitleggen?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dat was toch al heel laaaang geleden? x.x

    De mods deden niks en de regels waren weg.

    Ubetinget schreef:
    De mods deden niks en de regels waren weg.


    kort samengevat ja.

    totale chaos op Q.


    We can only learn to love by loving.

    De mods gingen in staking, en er was chaos omdat de regels niet meer gelden


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    De users zeurde dat het hier zo streng was en de mods hadden er genoeg van en legde hun werk neer. De regels golden niet meer en je kon doen wat je wou en het was één grote chaos met spam, flood-berichten etc.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    De users zeurde dat het hier zo streng was en de mods hadden er genoeg van en legde hun werk neer. De regels golden niet meer en je kon doen wat je wou en het was één grote chaos met spam, flood-berichten etc.

    De users zeurde dat het hier zo streng was en de mods hadden er genoeg van en kregen bijna geen respect, of een bedankje voor wat ze deden daarom legde ze hun werk neer. De regels golden niet meer en je kon doen wat je wou en het was één grote chaos met spam, flood-berichten etc.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Decoy schreef:
    De users zeurde dat het hier zo streng was en de mods hadden er genoeg van en legde hun werk neer. De regels golden niet meer en je kon doen wat je wou en het was één grote chaos met spam, flood-berichten etc.

    Vraag beantwoord > Slotje.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.