• Heloo(:

    Nouja, vorige week maakte mijn vriendje het uit.. En ik zit er nu nog steeds mee. Hij vind iemand anders leuk, en nu voel ik me verraden.
    Hij wilt nog vrienden blijven, maar hij heeft me erg gekwetst. Hij was mijn 1e liefde, en die zijn meestal het hevigst heb ik gehoord..
    Nouja, ik hield nog van hem, en probeerde voor hem nog vrienden te blijven, maar ik heb nu door dat het niet lukt..
    Dat heb ik hem ook wel gezegd enzo.
    Nouja, misschien beetje onduidelijk, maar mijn vraag is: Iemand tips tegen liefdesverdriet?
    En kom aub niet aanzetten met chocola want die tip heb ik al x'D

    xx<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Chocolade, veeeeeeeel chocolade! Praten met vrienden, shoppen, doe alles wat je kan afleiden. En verdersz
    Sterkte!

    Conspiracy schreef:
    Chocolade, veeeeeeeel chocolade! Praten met vrienden, shoppen, doe alles wat je kan afleiden. En verdersz
    Sterkte!

    Shoppen heb ik al gedaan [/blut:X] En ik val mijn Bf niet lastig met hem, omdat zij weet hoeveel pijn hij mij heeft gedaan.. En ik weet dus niets wat me af kan leiden [/handig]

    En dankje(:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deliverance schreef:
    (...)
    Shoppen heb ik al gedaan [/blut:X] En ik val mijn Bf niet lastig met hem, omdat zij weet hoeveel pijn hij mij heeft gedaan.. En ik weet dus niets wat me af kan leiden [/handig]

    En dankje(:

    Ga dan gewoon een eindje wandelen? Schreeuw alles eruit, zet je muziek loeihard en gooi het eruit! Dat lucht meestal ook op (:

    ik zou gewoon meeschreeuwen met muziek en gaan hardlopen ofso.


    -

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ga dan gewoon een eindje wandelen? Schreeuw alles eruit, zet je muziek loeihard en gooi het eruit! Dat lucht meestal ook op (:

    Dat eruit gooien heb ik al tegen hem gedaan [/trots]
    En het luchtte idd op ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sterkte. Geloof me, je komt eroverheen.
    Wat ik toen deed was snoeiharde metal opzetten om mijn frustratie, woede en verdriet eruit te headbangen en schreeuwen.
    Voelt goed :]


    No growth of the heart is ever a waste

    xtra veel gaan sporten, de beest uithangen, van je af schrijven(en dan dat verbranden), iemand anders aan de kop gaan zeiken(geloof me, lucht op.. mijn BF werd alleen wel scheit ziek van me)

    Als je een pasfoto van um hebt, kun je die verbranden... Heb ik wel gedaan... lucht op!